Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

TomasM-Porta ha escrit 1727 articles i te 8011 comentaris. L'últim article ha estat fet el 14/06/16

perfil de'n(na) TomasM-Porta | àlbum de fotos de'n(na) TomasM-Porta

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de TomasM-Porta

Espai
 

CONTRA ELS QUE ESTAN EN CONTRA DE LA VISITA DEL PAPA

Data dilluns 1/novembre/2010 - 09:08 Icona 1086 Data 43

LES DONES, ELS MENORS I LLURS FAMÍLIES, ELS CONTRIBUENTS, ELS SIDOSOS, ELS SANITARIS, ELS ENSENYANTS, ELS QUE VOLEN UNA MORT I UNA VIDA DIGNES I ELS DEMÒCRATES DIUEN NO A LA VISITA DEL PAPA...

Llegeixo una carta al diari Avui d’una senyora que, en nom de les dones, els menors i llurs famílies, els contribuents, els sanitaris, els ensenyants, els que volen una mort digna i els demòcrates, diu no a la propera visita del Papa de Roma a Barcelona.

Be, jo conec unes quantes dones i cap no està en contra de la visita del Papa.

Conec uns quants menors i llurs famílies cap no està en contra de la visita del Papa.

Sóc contribuent i no estic en contra de la visita del Papa.

Conec uns quants sanitaris i cap no està en contra de la visita del Papa.

La meva dona és ensenyant i té unes quantes amigues que ho són i cap no està en contra de la visita del Papa.

Jo vull una mort – i una vida – digna per a tothom i no estic en contra de la visita del Papa.

Jo sóc demòcrata i no estic en contra de la visita del Papa.

I no només no hi estic en contra: estic a favor de la visita del Papa de Roma. Em sembla un esdeveniment important a un país la cultura del qual no s’entén sense el catolicisme. Penso en les generacions anterior a la meva a les que haguès fet una il.lusió enorme que el Papa visitès Barcelona i em sento el seu representant.

L’altre dia vaig escriure que el Papa Benet XVI era un gran intel.lectual i hi havia gent que s’enreia. Molt bé. Suposo que no es nega, en general, la possibilitat de que hi hagin grans intel.lectuals catòlics: des de San Juan de la Cruz a Joan Maragall passant per Teilard de Chardin o Chesterton, hi ha mostres més que sobrades de la no incompatibilitat. Pel que fa a Ratzinger, jo li he llegit un parell de llibres i m’han semblat d’un rigor extraordinari. No sé si els que el critiquen l’han llegit o no.

És clar que vivim a una ciutat que va de progre per la vida i que a aquestes alçades de la història encara té una plaça que es diu Karl Marx, aquell burgès sense escrúpols que es va permetre dogmatitzar sobre la dictadura del proletariat.

I no m’estranyaria que tinguem una plaça de Lenin, un carrer de Fidel Castro o un carrer del Che Guevara. Val a dir que, per mi, que sóc retro, això equivaldria a tenir un carrer de Hitler, un de Mussolini, un de Franco i un de José Antonio.

Es clar que per això ens governen la gent d’Iniciativa que han fet de Barcelona una de les capitals europees dels anti-sistema però els hi molesta que vingui el Papa de Roma. Són tan maleducats que fins i tot diuen que no faran acte de presència als actes institucionals. Però no deixen de voler vots catòlics i fins i tot s’apunten d’una manera estranya a la teologia d’alliberament i presumeixen de la figura de l’Alfons Comín.

Espero que el Papa de Roma pregui, no per la seva ànima –que es veu que tots la tenim salvada- sinó pel seu cervell, que per un tripijoc estrany hem tingut la desgràcia que ens governi a nosaltres. I ells deuen pensar: llàstima que no governèssim a Cuba, ja veuries qui diantre vindria. Ni el Papa ni la Mama.

Per cert, la visita del Papa a Barcelona costarà uns 700.000 €, s’han recollit més de 500.000 € - de moment – de donatius i la visita es calcula que generarà uns 30 milions d’euros.

Si s’apliquen un 20% d’impostos a aquests 30 milions, resulten 6 milions d’euros. Si a 6 milions d’euros n’hi restes 200.000 € són 5.800.000 € en impostos i la resta fins als 30 milions, és a dir, 24.200.000 € per a beneficis per a les empreses, i per tant, també pels treballadors que hi treballen, barcelonins.

Jo diria, que és una inversió rodona: més del 10.000 % i ja em perdonareu els del gremi dels escèptics – del que jo habitualment formo part – però això em recorda molt, molt el miracle del pa i dels peixos. Que més voldrien els empresaris, els treballadors i les administracions catalanes que el Papa de Roma vingués un parell de cops a l’any!

O no?



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
Altranoia

opinio

Date Thursday, November 4th 2010, 6:13 AM

perque quan ha de venir algu "important" no damane opinio a la gent??? no estem em democracia??? pos aixo tambe es tindria d'anar a votar.

Spacer

Picture
esclar

nooo, erràtica...

Date Wednesday, November 3rd 2010, 10:44 AM

...el proper bloc que es faci sobre el Papa no...., directament el proper bloc que faci en Persi....


jejeje

Spacer

Picture
erratica

proposo

Date Wednesday, November 3rd 2010, 6:06 AM

que el pròxim blog que es faci sobre el papa el deixem sense comentaris, si es que hi caiem de quatre potes eh?????

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Cabrero, EMINÈNCIA

Date Tuesday, November 2nd 2010, 4:59 PM

Si jo fos Papa, tu series com a mínim cardenal - arquebisbe. Ens ho passariem de conya. O no?

Spacer

Picture
Cabrero

Se m'oblidava:

Date Tuesday, November 2nd 2010, 4:31 PM

sense preservatiu. A ell i als qui defensen la mort.

Spacer

Picture
Cabrero

Estic en contra dels preservatius

Date Tuesday, November 2nd 2010, 4:30 PM

i m'estimo més la SIDA. Signat: el Papa estimat.

Que le den.l

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Totes organitzacions ideològiques i espirituals

Date Tuesday, November 2nd 2010, 4:20 PM

tenen botxins i màrtirs, els catòlics i els protestants, els anarquistes i els feixistes, els liberals i els comunistes, els socialistes i els demòcrata-cristians.

Qualsevol moviment format per persones té les virtuts i els vicis de les persones.

No ha quedat clar, pel que es veu, que jo no sóc creient; però em reconec dins d'una civilització que Paul Valèry deia que tenia tres pilars: Grècia, Roma i el cristianisme ( i jo hi afegiria la revolució industrial ).

Evidentment, jo reconec totes les coses dolentes que diuen de l'església i més: recordo a Franco anant bajo palio a Montserrat, sé que el Vaticà va fer costat a Mussuloni ( que era ateu ) i moltíssimes més coses.

Teniu raó en que la gent s'ha de conèixer pel que fa i no pel que diu, però això no només és vàlid pels cristians sinó per a tots els pensaments i vosaltres només reconeixeu la part fosca del cristianisme. Això és com si repudiéssim el llegar grec perquè hi havia esclaus o el Dret romà perquè enviaven els dissidents a les feres. Grècia i Roma tenen aspectes radicalment possitius i fan evolucionar positivament la humanitat. Amb el cristianisme passa el mateix.

Dir que el cristianisme és el moviment més criminal de la història em sembla una exageració empíricament inadmisible: recordo els atemptats anarquistes, recordo les purgues de Mao i Stalin, recordo els camps d'extermini nazis.

Sou més antiipapistes que el Papa ( que al concili pregava per no resultar escollit i li va tocar el mort ). Revifeu la meva religiositat que jau mort i enterrada a la meva adolescència.

I torno a dir que jo sóc francmassó, o sigui que milito en el laïcisme. Què té a veure això amb estar a favor de la visita del Papa i tenir un judici global positiu de l'església, tot i assenyalant també els seus terribles errors?

Spacer

Picture
rdk

ahhh!!!

Date Tuesday, November 2nd 2010, 3:31 PM

i per qui s'aburreixi dijous 4 de novembre, a les 19 hores, a la Plaça Sant Jaume de Barcelona, en defensa de la laïcitat.

Spacer

Picture
rdk

bufff persi collons

Date Tuesday, November 2nd 2010, 3:13 PM

Com ja vaig dir en el meu bloc de fa un parell de dies.
No podeu dir q te no se quants millions de socis quan es molt dificil q et deixin esborrar.
No podeu dir q com q son tants sempre hi ha alguna poma podrida, ES L'ORGANITZACIO Q HA CAUSAT ELS PITJORS GENOCIDIS DE LA HISTORIA DE LA HUMANITAT, tant antiga com recent.

I persi si no coneixes gens dels colectius q esmentes q estiguin contra la visita del jefe de l'organitzacio criminal mes gran de tots els temps, es q tens un cercle una mica massa uniforme.

Ahhh i tant preguntar sobre ideologies i eso, ons la meva no se ni si esta representada per cap organitzacio ni m'importa un rabe, agafo una mica d'aqui i d'alla ho barrejo amb unes fulletes i m'ho fumo.

Spacer

Picture
seifu

Persi

Date Tuesday, November 2nd 2010, 12:53 PM

respecto el que dius peró jo també he deixat molt clar el que volia comentar;

Jo separaro capellans i Vaticà.

Ja dic q hi a capellans que fan la tasca de guies espirituals, cosa que em sembla molt bé.

Pero també hi ha un seguit de jerarquies rera d'ells, o més aviat independents a ells que pixen fora de test. O com podries explicar que tinguin un patrimoni incalculable i cada cop més gran? o que inverteixin en accions?? (hi a noticies que diuen que inverteixen en Viagra i Condons entre altres "Obres Socials"...).

Es aquesta doble moral la que els invalida com a caps dels guies espirituals católics i en la que estic en contra. I com que el Papa es el principal representant es en ell i en la seva visita on esta el meu desacord.

Spacer

Picture
nova

Mira que diu l'Evangeli sobre l'escàndol

Date Tuesday, November 2nd 2010, 11:51 AM

Mostres certa mania en demanar afiliacions. Cal? Et facilita l'anàlisi de les exposicions saber la ideologia de l'autor?

Revisa l'etiqueta amb el contingut i la pràctica de l'Església Catòlica doncs i analitza.


Diuen que: . "Per les seves obres els coneixes"
"Fes el que et dic no el que faig"



Et proposo que revisis uns textos: Mt 6,5-8; Mt 18, 5-9.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

És clar

Date Tuesday, November 2nd 2010, 11:26 AM

Esclar. Estic d'acord amb tu, tot i que quan morim podem tenir sorpreses.

Però que no fos Déu no vol dir que no hagi estat un dels homes més importants de la història. Crec.

Spacer

Picture
esclar

estimat persi

Date Tuesday, November 2nd 2010, 11:17 AM

personalment m'és igual que vingui o no el Papa.
Només volia dir-te que Jesus no era Déu, però això, estimat persi, es un altre tema.

Salutacions a tots!

l'esclar

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Gràcies, Ànima

Date Tuesday, November 2nd 2010, 10:19 AM

Ego te absolvo in nomine pater, filiis et spiritu santo.

( Tu has de dir: Amen... Vaaaaaaa )

Spacer

Picture
anima

ETS ELEGANT

Date Tuesday, November 2nd 2010, 9:54 AM

Encara que no comparteixo l´ideologia religiosa que tens, s´ha de reconeixer que ets elegant en les teves respostes.

Spacer

Picture
siddharta

Aquests 15 milions

Date Tuesday, November 2nd 2010, 8:37 AM

si que són greus: Amb els meus impostos ara resulta que estic subvencionant nous segrestos i actes delictius de tota classe i a més a més tenim a toooota la comunitat internacional en contra.
Clar !

Spacer

Picture
siddharta

15 MILIONS D'EUROS

Date Tuesday, November 2nd 2010, 8:32 AM

Ha pagat el govern espanyol a AlQaida !!! 15 !!!

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Ànima

Date Tuesday, November 2nd 2010, 7:29 AM

1. Els animistes - materialistes m'encanteu. Jo només sóc materialista.

2. Nom de l'organització i/o ideologia, si us plau.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Erràtica

Date Tuesday, November 2nd 2010, 7:21 AM

Tres parenostres i quatre avemaries de penitència.

Spacer

Picture
erratica

primeraaaaaa

Date Tuesday, November 2nd 2010, 7:16 AM

jo soc dona i estic contra la visita del papa, be concretem'ho, estic contra que dels meus diners en surti un euru per pagar les despeses d'aquest senyor, que com qualsevol altre cap de qualsevol altre confessió em pot mereixer tots els respectes o no..... hi ha budistes pederastes? potser sí, hi ha budistes que diguin que no als condons malgrat la sida? potser si... però el que m'emprenya no es que vingui el papa, això se m'en refot, és la moguda que paguem entre tots.... que si ve el dalai, costa molt menys i si vingués un cap de l'esglèsia musulmana... seria un drama per alguns... però també seria més econòmics... I que no em vinguin a disfreçar-ho de visita de cap d'estat eh? que els caps d'estat no diuen missa... ni que sigui un retallet en català...
aixxx com cansa ja aquest tema... que vingui i que marxi ja d'una puta vegada... i que us passin la factura als que us fa ilu que passi per aquí...

Spacer

Picture
anima

I TAN QUE EXISTEIX L´ÀNIMA

Date Tuesday, November 2nd 2010, 7:00 AM

Dons mira en conec d´organitzacions que son prou decents i no necessiten de tot això per tirar endevant,,,
Em consta entendre com us podeu conformar saben tot el que sabeu...
I sí, l´ànima existeix,però ningú ens ha d´enganyar fent veure que ens la pot salvar...dins un confessonari.
Respecto les creençes personals, però no el fer-ne negoci!!!!

Spacer

Picture
TomasM-Porta

MQL

Date Tuesday, November 2nd 2010, 6:16 AM

Quina organització és?

A quin corrent ideològic pertany?

Tu posaries la ma al foc per tots els seus membres? Si és així, proposo que substitueixin tots els partits, totes les esglésies i totes les organitzacions perquè heu aconseguit la perfecció.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

El que diu el Traginer

Date Tuesday, November 2nd 2010, 6:09 AM

ho diu el Nou Testament, no fotem!

Ens agrada el Nou Testament o no? No em queda clar

´Diners: els diners que es quedin aquí van a parar a través dels impostos a TOTES les administracions i, per tant, als de Barcelona i als de fora. Per cert, Barcelona només dona feina als barcelonins?

Debeu tenir molts calés que els menyspreeu tant...

La religió no té res a veure amb els diners? On ho diu això?

Spacer

Picture
mql35

ostres persi...

Date Tuesday, November 2nd 2010, 6:05 AM

segur que hi ha milers d'organitzacions al mon que "ni roben, ni estafen ni abusen ni assassinen" jo en soc soci al menys d'una.. ....però en quin mon vius ?

Spacer

Picture
mql35

els ..

Date Tuesday, November 2nd 2010, 5:57 AM

..avantatges econòmics son senzillament una reorientació de la despesa del turisme confessional; potser es queixin a lourdes, montserrat, fatima, roma o terra santa, pero la visita del papa no crea cap activitat econòmica nova. La sagrada familia aixo si rebra una forta empenta com a destí turístic...però... que te a veure amb la religió...una consideració d'aquest tipus???

Molt d'acord amb el que diu el Traginer

Spacer

Picture
jaws

No

Date Tuesday, November 2nd 2010, 5:56 AM

No hi estic en contra, simplement no m'agrada.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Ànima

Date Tuesday, November 2nd 2010, 5:45 AM

Si us plau: donam el nom d'organitzacions en que ningú robi, estafi, abusi i fins i tot assessini.

És molt divertit, però preteneu que l'església no sigui humana. I, per tant, té els defectes i les virtuts dels humans. No hi ha més.

Tu creus que els valors del Nou Testament són reaccionaris?

Per cert, això de l'ànima és una adaptació que va fer Sant Tomàs d'Aquino de la filosofia d'Aristòtil: Ànima, existeix l'ànima?

Spacer

Picture
TomasM-Porta

MQL

Date Tuesday, November 2nd 2010, 5:37 AM

Discrepo totalment en això que dius dels diners. Tots en necessitem. I tots els hi anem al darrera amb més o menys encert. I en èpoques de crisi com aquesta, menystenir els diners em sembla senzillament reaccionari.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Manelg

Date Tuesday, November 2nd 2010, 5:35 AM

1. Es la mania que tenim els advocats de tornar el que ens semblen que són pilotes que ens tiren. De fet, agraeixo tots els comentaris, sobre tot els que em porten la contrària i em permeten discutir, que m'encanta.

2. No se li pot exigir a l'església que no sigui humana.

3. Si les persones que han cotmés un delicte no els volem entre nosaltres, els tornem a abocar a la delinqüència. No és un principi cristià - que també- és un principi de reinserció social.

4. Jo sóc de CDC i no sóc creient. Em considero un agnòstic cristià, en el sentit que no crec que Jesús fos Déu però que la majoria dels seus valors els sento com a meus.

5. I, a més, sóc francmaçó o sigui que imagina...però mai de mai no seré anticlerical.

Spacer

Picture
mql35

aclareixo

Date Tuesday, November 2nd 2010, 5:35 AM

que de totes maneres no estic en contra de la visita d'un cap religiós, pero donar arguments econòmics pels avantatges de la seva visita es que encara em sembla més desafortunat ...

Spacer

Picture
manelg

sento q es injust..

Date Tuesday, November 2nd 2010, 5:34 AM

ho sento però que alguns dels q han escrit diguin q la esglessia és nomes coses negatives em sembla injust o HAVIA DE DIR,jo no en soc religios pero aquells homes que sent de esglessia trevallen a centenars,milers de llocs en situació precaria mereixen un respecte i agraíment.

Spacer

Picture
anima

EM COSTA ENTRENDRE....

Date Tuesday, November 2nd 2010, 5:29 AM

Com tanta gent no vol mirar mes enllà.Com pot ser que el lider d´una organització en la qual es roba, s´estafa ,s´abusa.i fins i tot s´assessina
pot tenir aquest ressò mediàtic.
Es clar que s´hi pensem que es una de les millors multinacionals del mon, llavors tot es perdona....
Llegim una mica l´història de l´esglèsia catòlica i tot el que han fet per arribar al poder al llarg dels anys i així potser veurem com en som d´ignorants en aquest aspecte.

Spacer

Picture
manelg

persi no siguis succeptible...

Date Tuesday, November 2nd 2010, 5:27 AM

torno a dir que sempre aprofites i és aixì que fessis un bloc dient alguns dels erros de ciu no vols dir que jo no tingui raò,o sigui dir q inciativa a portat els antisistemas em porta a dir què els ha fet naixer... i llavors crec que ic no estaria...

ho sento amb el tema de la pederastia el papa encara no ha sigut contundent...si al teu desptax un treballador teu fos condemnat per abus sexual de menors te´l quedaries a la feina? ho sento jo no,però aquesta esglessia si, si vols te´n puc possar unts quants exemples de comdemnats q sols han estat traslladats de diocesis i continuen amb tasques de cara al públic sobretot infantil.

Torno a dir què no estic en contra que vingui ni entenc els que no ho volen com a visita,però claR SI diem que és una visita tonta aquesta visita o les celebracions del barça,tb serien inutils les celebracions de la festa de la rosa les festes munbtades a bombo i platillo per ciu etc,no és tracta de criticar tot és tracta de que si volen ser simpatics a tothom cal evolucionar i això crec q no ho fan... per cert tú ets mes afi a convergencia o unió? una abraçada company

Spacer

Picture
mql35

persi

Date Tuesday, November 2nd 2010, 5:25 AM

Lamentablement confons facturació amb beneficis i això del que "es calcula" sembla com allò que calculaven del triomf espanyols al mundial de futbol, que en teoria feia incrementar el pib un =,5%. digues.me si l'has vist......
Posats a opinar en termes econòmics de la visita del papa, no es calcula en canvi les hores que es deixaran de treballar i de produir igual que mentre la gent mirava el futbol. I el que pugui incrementar de facturació a les empreses, sera en detriment d'altres sectors.. (es a dir, la gent deixarà de treballar o d'anar de vacances per venir a veure el papa, aixo si, gastant els diners a bcn..) com que no soc de bcn, ni els arguments econòmics em convencen...

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Assumpta

Date Tuesday, November 2nd 2010, 5:16 AM

1. Tens tot el dret del món a estar en contra de la visita del Papa, és clar. I de totes les coses inútils que ens costen diners - les celebracions del Barça, per exemple; les visites de segons quin dictador etc - o aquestes no molesten.

2. Assumpta, he intentat explicar que la visita del Papa no només no costa diners sinó que en genera. Ho sento però és així. En genera per a les empreses i en genera per a les administracions, que se suposa que s'ocupen, entre d'altres coses, de les classes més desfavorides.

3. Qui és ignorant Assumpta? Jo, per suposat que si. Però tu consideres Ratzinger un ignorant? Gaudí un ignorant? Bach un ignorant? ´Sant Tomàs d'Aquino un ignorant? Mossén Ballarin un ignorant? Chesterton un ignorant? Paniker un ignorant? El Greco un ignorant? Sant Juan de la Cruz i Santa Teresa de Jesús uns ignorants? Verdaguer i Joan Maragall uns ignorants? No sé jo només sé trobar en ells saviesa i bellesa, ja em perdonaràs la meva ignorància.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Manelg

Date Tuesday, November 2nd 2010, 5:08 AM

1. L'altre dia faig parlar dels errors convergents i en parlo tot sovint. No se'm pot acusar, crec de no ser autocrítica. Però el que no tindria sentit és que només critiqués els que pensen més o menys com jo, no?

2. El Papa ja ha criticat, demanat perdó etc pel tema dels pederastes. Sort en tenim que tots els pederastes del planeta són capellans de l'església catòlica. O no?

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Seifu

Date Tuesday, November 2nd 2010, 5:04 AM

Estem parlant d'una de les organitzacions majoritàries del món i amb més història. Es clar que hi ha bons i dolents, perquè l'han format i la formen persones. Però penso que el balanç és tant positiu que ha donat per a un canvi de civilització, que és la nostra.

Per entendre el progrès que suposa el cristianisme s'ha de recular fins els seus origens.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Traginer

Date Tuesday, November 2nd 2010, 5:00 AM

Jesús era Déu - se suposa - i l'església és humana. D'altra banda, entre els apòstols hi havia un tresorer. No vivien del manà del cel, que jo sàpiga. I, finalment, jo no faig cap referència als beneficis econòmics que en traurà l'església - que en traurà, és clar, només faltaria - sinó als beneficis que en trauran els empresaris, els treballadors i a través dels impostos tots els ciutadans.

A banda d'això: jo això de la ràbia contra els mercaders del temple no ho he entès mai gaire: dec tenir l'ànima de mercader, jo...

Spacer

Picture
Assumpta3

L'Esglesia una màfia consentida

Date Tuesday, November 2nd 2010, 4:47 AM

Jo si que estic en contra de que vingui el papa, doncs valdria més que es cades al vaticar i que tots els diners que val (cada cop que visita algun país am tot el seu sèquit) fes donacions per els més necesitats, ajudes a paisos tercer- mundistes, etc doncs ja n'hi ha prou de tanta ignorancia!!!!

Spacer

Picture
manelg

persi sempre aprofites eh...

Date Tuesday, November 2nd 2010, 4:23 AM

sempre fas escrits brillants però sempre aprofites per despotricar a algú q no sigui ciu clar està...en fi mira jo ho veig molt facil,no estic en contra de que vingui el papa ni el dalai lama,ni els rolling stones,ara el que si estic en contra als q estan a favor o en contra de qué vingui,mira els números del q costa o produeix no sén saben ni en sabran mai,així que vingui total una vegada cada 20 anys tampoc es tant i que marxi i si potser que aprofiti per dir ben alt i ben fort que la pederastia a l´esglessia serà castigada allà on es produeixi.

Spacer

Picture
seifu

a

Date Tuesday, November 2nd 2010, 3:19 AM

i que quedi clar que hi ha capellans de poble que son admirables. D'aquests si que n'hi ha encara algun que poden ser liders espirituals per molta gent.

Pero el paio alla dalt apoltronat per mi que es quedi alla on es.

Spacer

Picture
seifu

Som com som

Date Tuesday, November 2nd 2010, 3:09 AM

en gran mesura gracies al catolicisme amb les seves coses bones i les dolentes (com la culpa). A priori dons no tindria massa sentit estar-hi en contra.

Pero l'esglesia tambe ens ha cardat molt (ja n'hem tengut prou amb Torquemada, val?) i tambe ens carda molt avui dia amb les seves exempcions fiscals (i a sobre van de pobres...) els seus comunicats on es fiquen on no els demanen i ens carden tota la merda que poden o es que ningu no escolta la COPE ????

Spacer

Picture
traginer

La visita

Date Monday, November 1st 2010, 11:33 PM

Quan s’acostava la pasqua dels jueus, Jesús pujà a Jerusalem, i trobà al temple els venedors de vedells, moltons i coloms i els canvistes asseguts. Llavors es va fer un fuet de cordes, i els tragué tots, moltons i vedells, a fora del temple, escampà la moneda dels canvistes i els bolcà les taules, i digué als venedors de coloms: «Traieu això d’aquí, no convertiu en mercat la casa del meu Pare.»

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per TomasM-Porta? Aquí son els últims articles.

 
Bullet ELS CIUTADANS COM NOSALTRES
  Data 14/06/16 Icona 3862 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet LES DONES SÓN MILLORS
  Data 13/06/16 Icona 1928 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet LES CUP.
  Data 09/06/16 Icona 1895 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet L’AJUNTAMENT ANTISISTEMA
  Data 02/06/16 Icona 1900 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ÀUSTRIA A PUNT DE TENIR
  Data 27/05/16 Icona 1832 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA BATLLESA COLAU I
  Data 26/05/16 Icona 1905 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet PERO LA BATLLESA COLAU
  Data 25/05/16 Icona 1953 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet ARS MARINA TROBANDI
  Data 25/05/16 Icona 1984 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet APOLOGIA DEL DISPENSARI
  Data 17/05/16 Icona 1870 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet CDC VERSUS ERC
  Data 13/05/16 Icona 1856 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet I ELS REFUGIATS DEL
  Data 12/05/16 Icona 1915 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet S’HAN D’APUJAR ELS
  Data 11/05/16 Icona 1799 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet NOVES ELECCIONS AL REGNE
  Data 10/05/16 Icona 1862 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet PER LA RENDA NO DONARÉ
  Data 09/05/16 Icona 1932 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet PUNT I FINAL
  Data 27/04/16 Icona 1923 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet JOHAN CRUYFF IN MEMORIAM
  Data 01/04/16 Icona 1904 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet RAJOY FA BO SANCHEZ
  Data 14/03/16 Icona 1871 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA BROMETA DE RÀDIO
  Data 09/03/16 Icona 1853 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet CARME FORCADELL, PRESIDENTA
  Data 02/03/16 Icona 1987 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DEMOCRÀCIA DIRECTA
  Data 01/03/16 Icona 1888 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DOLORS MIQUEL PROVOCANT
  Data 25/02/16 Icona 1913 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet MURIEL CASALS IN MEMORIAM
  Data 25/02/16 Icona 1844 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SON DEMOCRÀTIQUES LES
  Data 16/02/16 Icona 1893 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet EL MAGISTRAT ISMAEL
  Data 15/02/16 Icona 1950 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet SOBRE EL NOU GOVERN
  Data 11/02/16 Icona 1907 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet JO VOTARIA A FAVOR D’UN
  Data 10/02/16 Icona 1834 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet PERÒ QUE COI HA FET
  Data 08/02/16 Icona 1847 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet EL FINANÇAMENT IRREGULAR
  Data 26/01/16 Icona 1933 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet L’ADÉU –O L’ARREVEURE
  Data 25/01/16 Icona 1881 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet PERQUÈ CREC QUE CONVERGÈNCIA
  Data 21/01/16 Icona 1778 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet A SANT DE QUÈ LA GENERALITAT
  Data 20/01/16 Icona 1927 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet NO PODEN HAVER LLEIS
  Data 19/01/16 Icona 1860 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LADRAN, LUEGO CAVALGAMOS
  Data 13/01/16 Icona 2000 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet AL.LELUIA, TENIM PRESIDENT!!!!
  Data 11/01/16 Icona 1812 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SUBASTES FRATICIDES
  Data 07/01/16 Icona 1934 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet CONTRA ARTUR MAS
  Data 05/01/16 Icona 1954 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS SOCIALISTES ES VAN
  Data 29/12/15 Icona 1862 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 28/12/15 Icona 1824 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS DE LES CUP SON UNS
  Data 28/12/15 Icona 1794 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 24/12/15 Icona 1895 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 23/12/15 Icona 1807 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SESDEVINDRAN LES REVOLUCIONS
  Data 22/12/15 Icona 1834 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS RESULTATS DE LES
  Data 21/12/15 Icona 1866 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet HEM DE CELEBRAR AQUESTA
  Data 10/12/15 Icona 1902 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet EM DONO DE BAIXA DERC
  Data 10/12/15 Icona 1976 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Ttol de l'article
  Data 02/12/15 Icona 1880 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet QUE CONVOQUIN NOVES
  Data 01/12/15 Icona 1876 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet UNA MISSA PER FRANCO???
  Data 23/11/15 Icona 1861 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet ALG ENTN EL QUE EST
  Data 22/11/15 Icona 1966 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet I ARA RESULTA QUE ESTEM
  Data 18/11/15 Icona 1739 Data 1 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Gener

 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer