Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

TomasM-Porta ha escrit 1727 articles i te 8011 comentaris. L'últim article ha estat fet el 14/06/16

perfil de'n(na) TomasM-Porta | àlbum de fotos de'n(na) TomasM-Porta

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de TomasM-Porta

Espai
 

ALBERTO RIVERA: TORERO! O DE L’ANTICATALANISME A CATALUNYA

Data dimecres 13/octubre/2010 - 04:43 Icona 788 Data 22

Alberto Rivera no és un sant de la meva devoció. Li tinc un cert respecte perquè ha aconseguit que el seu partit entrés al Parlament de Catalunya i, al Parlament de Catalunya estant, he llegit que és el tercer diputat més treballador. Suposo que això es deu comptar en nombre d’assistències, intervencions i propostes. En aquests dos sentits em sembla admirable. Ara bé, des d’un punt de vista ideològic, ell és un nacionalista espanyol i jo sóc un independentista català`i, des d’un punt de vista personal, ell és un idealista demagog i jo sóc un materialista d’arrel botiguera. No ens entendríem mai. Crec.

M’ha fet gràcia que l’Alberto anès a la plaça de braus de no sé on a recolçar la fiesta nacional i que un toret, que no aixecava dos pams de terra, hagi estat a punt de clavar-li les banyes. M’ha fet gràcia, primer, perquè no se les ha clavat ( és evident que si no m’agrada que fereixin els animals, no em potn agradar que fereixin les persones, per molt adversaris polítics que siguin ); segon, perquè s’ha demostrat que això dels braus no té ni solta ni volta ni per les persones ni pels braus i, tercer, perquè l’Albertito es pensava que sortiria de la plaça de braus a espatlles del respectable (?) públic i el que ha fet ha estat el ridícul. Fet i fet, he vist que la gent que hi era s’ha fotut un tip de riure.

Com era de suposar pel seu tarannà l’Alberto és un insensat. Serveix per a parlar, per a fer un míting, per encentre els ànims dels que l’escolten, però no serviria per governar. No sap distingir entre ser partidari dels braus i torejar un brau i això gairebé és més greu que ser partidari dels braus. Perquè, escoltin, jo sóc partidari de l’aviació però mai no pilotaria un avió, ni deixaria que el pilotès una persona sense els coneixements necessaris.

Soc partidari dels cirujans, però no em veig operant, etc... I que un polític no vegi la diferència entre les dues coses no és greu, a no ser que governi. Que governi o que, com aquest cas, faci el ridícul. Val a dir que fer el ridícul, en general, no és greu – tots el fem cada dia més o menys – però sí que ho és per un polític en plena campanya electoral: no dóna vots, en resta.

L’aparició de Ciudadano a l’escena política catalana està sent nefast pel PP. Des de que Aznar va fer exilar a Alejo Vidal-Quadras al Parlament Europeu, el PP el que havia intentat era competir amb CiU pels vots del catalanisme centrista i moderat. La majoria absoluta del PP d’Aznar va trencar aquest esquema i va deixar escapar els dimonis centralistes i anticatalans dia sí i dia també. Això va continuar amb l’arrivada del PSOE al poder i la reforma de l’estatut català. Tot això va propiciar la caiguda del sector catalanista del PP encapçalat per l’ennyoradíssim Josep Piqué. I després la caiguda de la Montserrat Nebreda. Dos polítics de primera línea que no sé que espera CiU per oferir-els-hi un lloc important.

Justament el catalanisme de Josep Piqué va propiciar que aparegués Ciudadanos, amb un Albert Rivera despullat en pla Chicholina – la Chicholina, a més de ser més maca i més festiva, crec que es presentava pel Partit Radical Italià - que hom se’n fa creus del nivell dels ciutadans que els van votar. I la cosa li va sotir bé: van tenir 3 diputats.

A partir de llavors la política del PP a Catalunya ja no ha estat competir amb CiU pel vot dels catalanistes centristes i moderats, sinó que ha estat competir amb Ciudananos pel vot dels espanyolistes més radicals. Aquest vot no només és de dreta sinó que es un vot transversal. Només cal veure les banderes espanyoles que hi havia als barris humils del país el dia que la selecció espanyola de futbol va guanyar el mundial. És a dir, que pel vot espanyolista competeixen el PSC – PSOE, Ciudadanos i el PP.

En aquest marc el PSC – PSOE té una pega una avantatge. La pega és que té una ànima més o menys catalanista. La majoria dels seus consellers tenen aquest pedigrí, tot i que jo penso que, políticament, és fals, perquè el catalanisme polític no pot ser mai sucursalista. És una contradicció en els termes. L’avantatge que té és que l’ànima espanyolista del PSC – PSOE governa a l’àrea metropolitana de Barcelona i ha aconseguit fotre-li una potada al cul al sector catalanista del partit, primer, i al catalanisme polític, després. Llàstima que pactès amb ERC perquè sinó la victòria del sector espanyolista del PSC – PSOE – que jo crec que és tot – hagués estat total.

Aquest és el marc de la lluita espanyolista a Catalunya. Penso que presenten candidats d’una ínfima categoria política i intel.lectual – Rivera, Sánchez-Camacho, Montilla- (on són els Vidal-Quadras, Piqué, Maragall?) que, es correspon, al baix nivell intel.lectual de molta gent que els vota ( el populisme sempre es votat pels sectors menys cultivats intel.lectualment ).

Ara bé: a CiU això li planteja un problema que encara no ha resolt bé i que, de fet, amb en Mas té pitjor resolt que amb en Pujol: com entrar d’una punyetera vegada a l’àrea metropolitana castellanoparlant de Barcelona. Pel futur del país fer-se fort en aquesta àrea és fonamental i jo el que veig és que sembla que ja hi renunciem a priori partint de la base que els immigrants castellanoparlants mai no ens votaran i que més val que anem a passar el rasclet pels vots que tenim segur.

Potser des d’una perspectiva purament partidista aquesta és una tàctica encertada, però des d’un punt de vista de país és un immens error. Perquè aquestes zones són de les més potents i de futur de Catalunya i el catalanisme no hi pot renunciar si de debò vol transformar el país. S’ha de buscar dins CiU homes com Corbacho, Manuela de Madre, Montilla o Zaragoza per donar el tomb.



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
palma

PUMUKI

Date Thursday, October 14th 2010, 4:36 PM

MOLTISIMES GRACIES PER EL TEU PUNT DE VISTA,EL RESPECTO I FINS I TOT ES MOLT POSIBLE QUE ESTIGUI D'ACORD AMB TU.NO,DE FET TOTALMENT D'ACORD AMB TU.

Spacer

Picture
Rasko

També m'ha agradat

Date Wednesday, October 13th 2010, 6:53 PM

En primer terme estic d'acord amb què en Rivera pot saber parlar bé de toros (ergo oratòria política) però no en sap de torejar (ergo acció política). I d'això en dic/uen demagògia en tots els ets i uts.

Quan al PPC (la "C" crec que la podrien treure, és anecdòtica i fa estrany) tens raó que l'han ben errada amb l'estratègia de fer fora els més preparats políticament (Alejo, Piqué o Nebrera). Suposo que fins i tot amb aquest partit tant espanyol i centralista, no pot concebre tenir gent tant preparada en una zona perifèrica que alguns en diuen "nació catalana". Millor a Camachos (un dels riures més falsos que recordo en polítics), el discurs feixista i xenòfob de l'Albiol, etc etc. I tens raó que ara necessiten marcar paquet nacionalista espanyol (per fer front a Ciudadanos) i xenòfob (per fer front a PxC).

No obstant, no estic massa d'acord amb la visió que dónes sobre el
PSC-PSOE doncs per mi és el pitjor enemic que té ara mateix Catalunya per varis motius: No defensen Catalunya doncs són la sucursal del Banc d'Espanya del PSOE des de fa molts anys. La Catalunya metropolitana no vota al PSC perquè sigui d'esquerres (només) sinó (sobretot) perquè hi veuen l'esquerra espanyola. És una llàstima però, que aquest PSC-PSOE no els expliqui als milers i milers de votants que té pel Baix Llobregat, Vallès Occ, Oriental, Barcelonès, etc. que Espanya és un negoci ruinós. Al PSC-PSOE no li interessa explicar tot això perquè si ho fes, anirien tots a l'atur ja que el tio de Madrid els fotria al carrer.

Sincerament, espero i desitjo que el PSC-PSOE s'enfonsi en la misèria més absoluta doncs de partits d'esquerres a Catalunya n'hi ha d'altres que aquesta colla de sucursalistes espanyols.

Spacer

Picture
Heureta

M'encanta

Date Wednesday, October 13th 2010, 4:12 PM

Estic totalment d'acord amb el Puigneulo, m'agrada el teu bloc i és millor que moltes columnes d'opinió dels diaris.

Spacer

Picture
starman

Pregunto...

Date Wednesday, October 13th 2010, 2:59 PM

Des de la ingenuitat...
Vols dir que molts, moltíssims d'aquests "catalanistes polítics" de CiU no vénen del mateix tronc que donaven suport a Franco durant la dictadura?? Seré molt mal pensat, però sospito que la burgesia -oh, quina paraula més antiga-, les classes benestants, els grans propietaris... sempre han estat del costat dels que manen, i sempre han manegat el "cotarro".

Spacer

Picture
pumuki

ho sigui

Date Wednesday, October 13th 2010, 1:24 PM

si dic que en palma es un imbecil que no arguments hi ho basa tot en la descualificacio estupida com ell, hi que nomes busca la provocacio patillera de retrasat, que nomes contesta els blocs per descualificar i que encara li tinc que veure una vassant positiva al molt estupid"
pregunto le estic definin o qualificant

Spacer

Picture
manelg

flipo

Date Wednesday, October 13th 2010, 1:03 PM

pareu el mon,fa vertig

Spacer

Picture
palma

AVIAT

Date Wednesday, October 13th 2010, 11:22 AM

TOTTHOM SERIA BILINGUE,I RAPIDAMENT ELS CASTELLANS INTRODUIRIEN PARAULES VASQUES A SA SEVA MANERA DE XARRAR O PARAULES CATALANES.....EN QUESTIO DE 50 ANYS ES CATALA,EL VASC,EL CASTELLA,EL PORTUGUES..... DE FORMA MÀGICA POC A POC SE INTERCANVIARIEN DE TAL MANERA ELS IDIOMES IBERS AL CARRER QUE NEIXARIA UNA NOVA PARLA COM DIRLI? CATAVASCÑOL..LLABORS SORTIRAN UNS INTELECTUALS PALETOS RADICALS I CREARAN EL CATAVASCÑOL ESTANDARD I HAURA NOUS PALMAS QUE SE NEGUERAN A CUMPLIR L'ESTANDARITZACIO,PUES ES UN ACTE DE CONSEVACIO DE SES LLENGUES I SES LLENGUES SEMPRE HAN DE MUTAR SEEEEEMPRE!!!!!!!

Spacer

Picture
palma

VULL ACLARIR

Date Wednesday, October 13th 2010, 11:06 AM

QUE EN CAROD COM PRESIDEN IBER.

CONSEGUIRIA UNA CATALUNYA EN CATALÀ,UNA GALICIA EL GALLEGO,I LO MES IMPORTANT ...ESCOLES PUBLIQUES A MADRID OBLIGANT A TENIR UNA SEGONA LLENGUA IBERA...EN AQUEST CAS PODRIA SER CATALÀ,PORTUGUES O VASC.I LA MATEIXA OBLIGACIO ESTARIA A CATALUNYA ON PODRIES TRIAR EL VASC ANTES QUE ES CASTELLA PER POSAR UN EXEMPLE-.

Spacer

Picture
palma

CORRECTE PERSI

Date Wednesday, October 13th 2010, 11:00 AM

ERC amb carod deixaba molt clar que no hi cavia cap actitud nacionalista.

crec que carod hauria de fer un partit iber(unio de comunitats iberiques per exemple) crec que molts andaluços,gallegos,catalans,madrilenyos i amb poques decades nigu se plantetjaria que a catalunya lo que TOCA ES EL CATALA.
CREC QUE L'ACTUAL ERC s'aproxima a les dretes republicanes,es una intuicio no se si real,pero aix'o m'inspira.

UN ERC HA DE DEIXAR BEN CLAR QUE ES ANTINACIONALISTA SI VOL PORTAR E DE ESQUERRA A LES SEVES SIGLES.
GRASSIS PERSI PER ENTENDREM.
ES MEUS RESPECTES A SA TEVA IDIOLOGIA QUE NO COMPARTEIXO PERÃ’ RESPECTO.

Spacer

Picture
palma

RESPECTO MOLT

Date Wednesday, October 13th 2010, 10:51 AM

A L'AUTOR DEL BLOG....
SINCEREMENT SEMPRE BUSCU FER-ME ENTENDRE....ELS INSULTS PER MI SON SOLS ADJECTIUS.... UNA FORMA MES ,NO VIOLENTA, DE COMUNICARSE.NO PUC IMAGINAR-ME REPRIMIR EL SEU US ,SI AQUELLA PARAULA ES LA MES EFICAÇ.LA EDUCACIO ES RELATIVA.
A MI NO ME POT OFENDRA MAI QUE ALGU M'INSULTI,TOT LO CONTRARI,LI ESTIC MOLT AGRAIT SI ES EL QUE PENSA I SOLS PUC AGRAIRLI EL SEU PUNT DE VISTA...EVIDENTMENT NO M'OFENDRIA.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Aviam

Date Wednesday, October 13th 2010, 10:49 AM

Jo no em sento insultat perquè no sóc d'esquerres ni nacionalista. Voldria ser un social - liberal independentista. Però, Palma, els nacionalistes d'esquerra - per exemple els d'ERC- si que es poden sentir insultats, no?

I home, nacionalistes d'esquerra jo crec que n'hi ha a tot arreu: José Bono, per exemple. Per no parlar dels comunistes soviètics o cubans.

Quan ha volgut fer política real, el socialisme ha hagut de ser nacional i, sent nacional, ha caigut fàcilment en el nacionalisme. Ara em ve al cap, també Miterrand com un altre exemple.

El catalanisme és un sentiment inspirat per la catalanitat. Però el catalanisme polític és una ideologia política concreta.

Palma, hi toques en el tema de que hi ha més barreja de noms al PSC - PSOE, però no estan precisament agermanats. Tu diries que en Montilla i els seus i en Maragall i els seus tenen una relació molt fraternal. De tota manera el que dius, fa pensar.

Spacer

Picture
manelg

palma si insultes...

Date Wednesday, October 13th 2010, 9:57 AM

pots defensar amb respecte qualsevol posició que no la rebatre...ara si per parlar has de fer servir,filldeputes,assasins,gilipolles,insultes,i sobretot insultes a l´autor del blog,o és q no llegeixes q malgrat estar d´acord o no ens diguem les coses sense insults,intentant ser respectuossos amb totes les opinions.jo nop et connec ni tinc res en contra però la teva actitud deixa molt q dessitjar en un blog tan ben estructorat i escrit com aquest.

Spacer

Picture
palma

manelg

Date Wednesday, October 13th 2010, 9:35 AM

per colocar-se has de beure alcohhol,pendre drogues....activitats que no practico.
la baralla no la vaig provocar jo.si te fitxes no insult a nigu en concret ....sols describo actituts en general.es a dir:

es estadisticament infalible que un home d'esquerres i nacionalista sigui lo adalt descrit...no me fic amb nigu en concret.es mes crec que no insult a nigu perque s'ha de tenir un grau tan supremo de gilipollisme per ser nacionalista i d'esquerres que pens que no existeig aquest tipu de persones.

Spacer

Picture
palma

ciu es conservador

Date Wednesday, October 13th 2010, 9:25 AM

si posen un politic castellà o paquistani a ses seves llistes seria una mica contradictori.sols ho farien per arreplegar vots,una farsa total.

la dreta es bastant degenerada ,pero si tenen una virtud es que van de frente,son molt transparents i son incapaços de seguir una linea tan pogre com la que proposas,perque no seria real i se lis veuria es plumero.

els politics castellans o pakistanis sols tenen entrada de bon cor a un partit agermanador com psc....

Spacer

Picture
manelg

palma

Date Wednesday, October 13th 2010, 9:21 AM

de gilipolles en dic jo a qui es trenca la cara colocadet prou ja d´insults,opina si és que vols i deixa d´insultar,ja cansa la teva patologia segur que te remei.

Spacer

Picture
palma

psc

Date Wednesday, October 13th 2010, 9:09 AM

no es españolista ni catalanista.

la esquerra ja te vaig comentar que es subrealista que tengui anima nacionalista.

un dia en carod(gran home d'esquerres) ja ho va dir:COMO VOY A SER NACIONALISTA SI HE SUFRIDO EL NACIONALISMO ESPAÑOL)

SI UN HOME ES NACIONALISTA I D'ESQUERRES ES UN IMPOSTOR I UN GILIPOLLES.

VISCA EL SOCIALISME!!!!

Spacer

Picture
manelg

persi...penso...

Date Wednesday, October 13th 2010, 7:26 AM

dius q segons tú els partis de govern son psc i ciu,potser portem 8 anys d´altre realitat no?
i home crec q anys fa però amb molta importancia erc tb va fer la seva tasca no?

a veure això de la definició de catalanisme que es doctrina escrita o sentiment? pq potser soc un ilus o ingenu però jo crec q és pot ser catalanista federalista,catalanista-proautonomies,catalanista independentista,i fins i tot catalanista apolitic.

dic q el teu discurs esclou,pq nomes contes amb les majories,per exemple dius que partit de govern nomès son dos,de tota manera en la resposta anterior que m´has fet ,has aclarit alguna cosa q fa el teu discurs mes obert.

El fenomen Justo molinero,és com la presentació del militant jaume sobreques I el histrionic,o el pere esteve al cel sigui i tal,actes de populisme en fan tots,i si vols en fem un repas a les politiques de benestar social del conseller comas i la seva fagocitació de associacions i entitats etc.

per cert tb trovo brillant a aleix vidal quadres i estic a les antipodes politiques d´ell jajja

Spacer

Picture
puigneulos

M'agrada

Date Wednesday, October 13th 2010, 7:16 AM

M'agrada el teu blog, millor que moltes colummnes d'opinió de molts diaris.

Spacer

Picture
cavallfort

si però

Date Wednesday, October 13th 2010, 6:25 AM

potser que primer els deixèssim votar.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Respostes

Date Wednesday, October 13th 2010, 6:14 AM

1. Hi estic d'acord cavall, però no només castellà. També pakistaní, marroquí o sudamericà o és que els novíssims catalans no hi tenen dret?

2. Manelg jo crec que hi ha dos tipus de partit: els partits de govern i els partits d'oposició. A casa nostra els partits de govern són el PSC - PSOE i CiU i, per tant, penso que són els que tendeixen a fer menys denagògia.

3. Catalunya la pot estimar tothom i tothom pot tenir qualsevol idea política per defensar-la. Vull dir que els catalans franquistes podien estimar molt Catalunya i pensar que Franco era el millor per Catalunya. I el mateix pel que fa als botiflers de Felip V. Però el catalanisme polític és una cosa concreta: partits polítics no subordinats a Madrid que aspiren a que Catalunya sigui cada vegada més sobirana. Per tant, no tots els partits polítics que es presenten a les eleccions catalans militen en el catalanisme polític.

4. Justo Molinero que jo sàpiga no és un dirigent de CiU. Quan jo parlo de demagògia, sempre em referereixo a la que fan o no els seus dirigents. Entrar en el que fan o deixen de fer els militants o els simpatitzants crec que no té sentit perquè no és representatiu ni et duu enlloc.

5. Per a mi ser català no només no té cap mérit, sinó que més aviat és una desgràcia compartida. Jo mai no m'he sentit orgullós de ser català perquè no he fet res per ser-ho. Evidentment que penso que hi ha catalans de tota mena: treballadors i ganduls, demòcrates i feixistes, sans i pervertits, etc... Tots els de la teva llista són catalans. També eren catalans les persones que estan tancades a les presos catalanes i en Laureano López Rodó i l'alcalde Porcioles i Ramon Mercader i Andreu Nin. I són catalans els pakistanis, bengalis, marroquins que s'han instal.lat a Catalunya amb voluntat de quedar-s'hi. I que representen un 15% de la població. I que estan infrarepresentats.

6. Per què és excloent el meu discurs? ( Gràcies per dir que és brillant).

Spacer

Picture
manelg

a veure persi...

Date Wednesday, October 13th 2010, 5:25 AM

en primer lloc : sempre que algun pariti no comparteix el teu ideari es demagog,i crec que ja varem dir q demagogs ho son tots.no?

en segon lloc: no puc compartir la teva vissió per mesurar el catalanisme dius "catalanisme politic sucursalista" és que no és legitim pensar en un altre espectre de catalunya?

en tercer lloc: el vot populista ho intenten tots,tú coneixes a un personatge molt influent de els mitjans de comunicació amb fort impacte mediatic a les basses de vot del psc o vot d´esquerras? JUSTO MOLINERO,el coneixes? segur que saps de quin partit és militant oi? però com et crec ocupat i amb certa inquietud cultural suposso que no escoltaras les seves peroratas a les seves emossores de radio i tv.

quart lloc,voldria que em contestessis si per a tú aalgun d´aquests que ara escriure es menys català que altres:

ARTUR MAS,JOSE MONTILLA,JOAN HERRERA,ALICIA SANCHEZ,ALBERT RIBERA,JOAN PUICERCOS,JOAN LAPORTA,JOAN CARRETERO,PER A MI TOTS SON IGUALS TOTS DEUEN ESTIMAR LA SEVA TERRA CATALANA I SEGURAMENT DEFENSEN COM MILLOR PODEN LES SEVES IDEES.

HO SENTO EL TEU DISCURS ESCLOENT NO EL PUC COMPARTIR,DIT AIXÃ’ ET CONVIDO A QUE SEGUEIXIS ESCRIVINT SOBRE POLITICA PQ ETS BRILLANT.ANIMS

Spacer

Picture
cavallfort

M´ha agradat

Date Wednesday, October 13th 2010, 5:13 AM

l´últim apunt Persi. penso,que algún cognom castellà, no aniria malament a CONVERGÈNCIA.
De vegades, veient les llistes convergents, sembla que el primer requisit, sigui tenir llinatge de la catalanitat més pura.
L´únic q jo (segurament pq sóc d sang més calenta i instints més primaris) hagués perferit que el brau li clavés la banya al cul en Rivera.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per TomasM-Porta? Aquí son els últims articles.

 
Bullet ELS CIUTADANS COM NOSALTRES
  Data 14/06/16 Icona 3862 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet LES DONES SÓN MILLORS
  Data 13/06/16 Icona 1928 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet LES CUP.
  Data 09/06/16 Icona 1895 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet L’AJUNTAMENT ANTISISTEMA
  Data 02/06/16 Icona 1900 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ÀUSTRIA A PUNT DE TENIR
  Data 27/05/16 Icona 1832 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA BATLLESA COLAU I
  Data 26/05/16 Icona 1905 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet PERO LA BATLLESA COLAU
  Data 25/05/16 Icona 1953 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet ARS MARINA TROBANDI
  Data 25/05/16 Icona 1984 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet APOLOGIA DEL DISPENSARI
  Data 17/05/16 Icona 1870 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet CDC VERSUS ERC
  Data 13/05/16 Icona 1856 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet I ELS REFUGIATS DEL
  Data 12/05/16 Icona 1915 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet S’HAN D’APUJAR ELS
  Data 11/05/16 Icona 1799 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet NOVES ELECCIONS AL REGNE
  Data 10/05/16 Icona 1862 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet PER LA RENDA NO DONARÉ
  Data 09/05/16 Icona 1932 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet PUNT I FINAL
  Data 27/04/16 Icona 1923 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet JOHAN CRUYFF IN MEMORIAM
  Data 01/04/16 Icona 1904 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet RAJOY FA BO SANCHEZ
  Data 14/03/16 Icona 1871 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA BROMETA DE RÀDIO
  Data 09/03/16 Icona 1853 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet CARME FORCADELL, PRESIDENTA
  Data 02/03/16 Icona 1987 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DEMOCRÀCIA DIRECTA
  Data 01/03/16 Icona 1888 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DOLORS MIQUEL PROVOCANT
  Data 25/02/16 Icona 1913 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet MURIEL CASALS IN MEMORIAM
  Data 25/02/16 Icona 1844 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SON DEMOCRÀTIQUES LES
  Data 16/02/16 Icona 1893 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet EL MAGISTRAT ISMAEL
  Data 15/02/16 Icona 1950 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet SOBRE EL NOU GOVERN
  Data 11/02/16 Icona 1907 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet JO VOTARIA A FAVOR D’UN
  Data 10/02/16 Icona 1834 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet PERÃ’ QUE COI HA FET
  Data 08/02/16 Icona 1847 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet EL FINANÇAMENT IRREGULAR
  Data 26/01/16 Icona 1933 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet L’ADÉU –O L’ARREVEURE
  Data 25/01/16 Icona 1881 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet PERQUÈ CREC QUE CONVERGÈNCIA
  Data 21/01/16 Icona 1778 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet A SANT DE QUÈ LA GENERALITAT
  Data 20/01/16 Icona 1927 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet NO PODEN HAVER LLEIS
  Data 19/01/16 Icona 1860 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LADRAN, LUEGO CAVALGAMOS
  Data 13/01/16 Icona 2000 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet AL.LELUIA, TENIM PRESIDENT!!!!
  Data 11/01/16 Icona 1812 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SUBASTES FRATICIDES
  Data 07/01/16 Icona 1934 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet CONTRA ARTUR MAS
  Data 05/01/16 Icona 1954 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS SOCIALISTES ES VAN
  Data 29/12/15 Icona 1862 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 28/12/15 Icona 1824 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS DE LES CUP SON UNS
  Data 28/12/15 Icona 1794 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 24/12/15 Icona 1895 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 23/12/15 Icona 1807 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet S’ESDEVINDRAN LES REVOLUCIONS
  Data 22/12/15 Icona 1834 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS RESULTATS DE LES
  Data 21/12/15 Icona 1866 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet HEM DE CELEBRAR AQUESTA
  Data 10/12/15 Icona 1902 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet EM DONO DE BAIXA D’ERC
  Data 10/12/15 Icona 1976 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Títol de l'article
  Data 02/12/15 Icona 1880 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet QUE CONVOQUIN NOVES
  Data 01/12/15 Icona 1876 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet UNA MISSA PER FRANCO???
  Data 23/11/15 Icona 1861 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet ALGÚ ENTÉN EL QUE ESTÀ
  Data 22/11/15 Icona 1966 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet I ARA RESULTA QUE ESTEM
  Data 18/11/15 Icona 1739 Data 1 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Gener

 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer