Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

TomasM-Porta ha escrit 1727 articles i te 8011 comentaris. L'últim article ha estat fet el 14/06/16

perfil de'n(na) TomasM-Porta | àlbum de fotos de'n(na) TomasM-Porta

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de TomasM-Porta

Espai
 

SÓN DEMÒCRATES ELS SOCIALISTES CATALANS?

Data dimecres 6/octubre/2010 - 04:56 Icona 759 Data 18

Al PSC-PSOE han fet veure que substituïen el senyor Zaragoza pel senyor Collboni. Jo no m’ho crec. En el pinyol socialista – Montilla, Iceta, Chacón, Corbacho...- Zaragoza és una peça fonamental. Fa el mateix paper que el que li toca fer a Felip Puig a CiU, només que en Felip ha demostrat ser un bon governant i en Zaragoza l’únic que ha demostrat fins ara és ser un excel.lent deixeble de Goebbels, que no és poca cosa.

Però no volia parlar del senyor Zaragoza sinó del senyor Collboni. El senyor Collboni va dir que li molesta molt que els catalans no independentistes siguin acusats pels que ho som de no ser demòcrates. Fa unes setmanes, el president Montilla va dir que no pensava demanar perdó a ningú per no ser independentista i la setmana passada el batlle Hereu, defensant-se de les crítiques rebudes arran del pregó del poeta Margarit, va dir que ell respectava el contingut polític del pregó “però que no compartia, ni molt menys les seves idees”, referint-se l’exhortació que havia fet el poeta al dret a decidir de Catalunya.

Jo crec que en aquests moments el tema no és encara si independència sí o si independència, no. En aquests moments l’independentisme no té ninguna possibilitat de reexir per tres fets: en primer lloc, no té un suport intern suficientment fort, com han demostrat els referèndums que s’han fet arreu del Principat; en segon lloc, no es veu quins estats farien costat a Catalunya si volès fer el pas endavant i, en tercer lloc, la legislació espanyola no ens dóna el dret a decidir si volem un estat o no.

Per això que ERC digui que pactarà amb qui convoqui un referèndum per l’independència és pur cinisme – i pura desesperació- política: saben que no ho pot fer ningú i per pactar amb el PSOE no van posar cap condició. I per això – i per mals gestors i per incongruents – sembla que estan a punt de rebre una panadera històrica. Panadera que CiU, guanyadora de totes les eleccions al Parlament de Catalunya, encara no ha rebut mai. Deu ser que els catalans som idiotes.

El cas és que – deixant que ERC i el PSC-PSOE s’enfonsin ( ara diuen que els IC, també)- crec que el que hem de fer els independentistes és treballar els tres aspectes que he assenyalat abans: tenir una majoria social suficient, tenir suports externs i aconseguir una legislació que permeti el dret a decidir.
CDC té un pes important entre els partits liberals europeus i, abans de l’irrupció d’Aznar, UDC la tenia entre els partits democristians europeus. No tenir el recolçament de la democràcia cristiana europea és un gran problema.

Ara bé: jo crec que el gran problema el tenim amb els socialistes. El PSC – PSOE és un partit fonamental a Catalunya. Fa i podria desfer majories al Parlament Espanyol. Però la seva progresiva subordinació al PSOE i l’espanyolisme dels seus actuals dirigents són un dels principals pals a les rodes que ens impedeixen avançar. Perquè si a Catalunya hi hagués un PSC independent i fort, la situació seria tota una altra. Llavors tindriem molta més força a l’interior de Catalunya, a Madrid i a Brusel.les.

Però sembla que el PSC va morir amb Pallach i que fins i tot el sector anomenat catalanista de Raventós, d’Obiols o de Maragall no deixava de ser regionalista, en el sentit que no reconeixia als catalans el dret a decidir, en el sentit que va renunciar a tenir un grup parlamentari propi a Madrid i en el sentit que a l’hora de la veritat sempre es va amagar sota les faldilles del PSOE.

Crec que algú li hauria de haver contestat al senyor Collboni que no és que els socialistes catalans no siguin demòcrates perquè no siguin independentistes, és que no són demòcrates perquè no accepten el dret a decidir dels catalans, que és molt diferent. No pots dir que consideres que Catalunya és una nació i, a l’hora, tractar-la com una regió. I això és el que fan els socialistes catalans.

Si de debò pensen que els catalans som una nació, hem de tenir drets nacionals i un dret nacional inqüestionable per la legislació internacional és el dret a l’autodeterminació. No hi ha ningú que no defensi aquest dret – que vol dir que cada comunitat decideixi en quin estat vol estar encabida – que pugui ser considerat com a demòcrata. Demòcrata és aquell que pensa que el poble és sobirà per decidir sobre qualsevol cosa, sense excepcions. I quan el PSC – PSOE excepciona el dret a l’autodeterminació automàticament esdevé no demòcrata.

Al documental “Catalunya – Espanya” el professor Sala Martín explica perfectament el problema: no pot ser que a aquestes alçades de la història hi hagi pobles que neguin el dret a decidir d’altres pobles, que els amenacin amb el seu exèrcit si volen fer un acte de sobirania. Ara bé: el que pot ser encara menys és que aquesta sobirania ens la neguem nosaltres mateixos, que és el que fan els socialistes catalans.

O sigui: que no és que no siguin demòcrates perquè no són independentistes, que no és que hagin de demanar perdó perquè no són independentistes, és que, simplement, no són demòcrates perquè no accepten el dret a l’autodeterminació del seu poble. I això significa un menyspreu envers el propi poble fastigós.



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
TomasM-Porta

Respostes finals

Date Thursday, October 7th 2010, 10:05 AM

!. Ellesmera: Shaw mai no es va atrevir a fer política. Criticar els polítics és massa fàcil. El cas és que gràcies a tothom - i també als polítics - Catalunya ha prosperat més en els darrers 30 anys que en tota la seva història anterior.

2. Cabrero: estic d'acord amb tu. Ets genial. A veure si vens a les tertúlies literaries que tinc moltes ganes de saludar-te. Gràcies per les teves crítiques.

3. Capo di capi: si a la II República, quan els partits nacionalistes a Catalunya eren àmpliament majoritaris i havia uns polítics i uns militars il.lustrats no va ser possible assolir el dret a l'autodeterminació, com es pot pensar que a la Catalunya de'n Pujol on el nacionalisme és minoritari - el vot majoritari és espanyolista i les eleccions al Parlament de Catalunya són un miratge, perquè són eleccions on la majoria espanyolista no vota-, amb una dreta i un exèrcit neo-franquista, com volies que s'assolís. Siguem seriosos. Si volem el dret d'autodeterminació el primer que hem d'aconseguir és una majoria social que el vulgui. Per aquesta majoria social - i per una bona gestió dels recursos - ha de treballar CiU. La resta és voler fer Pasqua abans de Rams i no.

Spacer

Picture
bertran

Pregunto

Date Thursday, October 7th 2010, 12:32 AM

si CiU ha gobernat Catalunya tants anys però no ha canviat les lleis per portar endavant l'atodeterminació, què em pot convèncer que ara si ho farà?

Spacer

Picture
Cabrero

Només he llegit

Date Wednesday, October 6th 2010, 4:01 PM

al comparació entre Goebbels i Zaragoza. Comences a insultar la intel·ligència, Persi, i no em valen les passions descontrolades per anar-te amb el Mas, allà on sigui, i perquè ets un bon tio. No m'agraden els Goebbels, ni els Flechas i Pelayos de Ciu i els que tot ho justifiquen per amor a la pàtria. Baixeu al món, déus de la burgesia benpensant, i trobareu persones. Potser us sorprenen, perquè pensen per si mateixos.

Spacer

Picture
Ellesmera

Tots plegats

Date Wednesday, October 6th 2010, 2:58 PM

una colla d'inútils.
Com deia Bernard Shaw:
“A los políticos y a los pañales hay que cambiarlos seguido…
y por las mismas razones.”

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Capgrós

Date Wednesday, October 6th 2010, 1:30 PM

Tens raó en el tema del PP i el PSOE. Però és que el PP manifesta tan sovint una manca de respecte pels altres que m'irrita, cosa que no vol dir que els socialistes siguin uns santets, però si més no guarden les formes. I per mi les formes són importants.

Spacer

Picture
Capgros

Si maco, si. Serà això

Date Wednesday, October 6th 2010, 12:21 PM

Ja fa anys, un home gran em va dir: Procura no discutir mai amb ningú, pero, si alguna vegada ho fas, al menys que sigui amb persones intel•ligents. I jo procuro fer-li cas.

Spacer

Picture
mql35

capgròs

Date Wednesday, October 6th 2010, 11:56 AM

....has oblidat els "40 años de paz" (armada) i democracia "orgánica" anteriors a l'any 76.
Tu mateix encara devies estudiar "formación del espiritu nacional"

Spacer

Picture
Capgros

A veure si ens aclarim

Date Wednesday, October 6th 2010, 11:43 AM

De l'any 1977 al 1982 va governar UCD = 5 anys
De l'any1982 al 1996 va governar PSOE= 14 anys
De l'any 1996 al 2044 va governar PP = 8 anys
De l'any 2004 fins ara va governar PSOE= 6 anys
O sigui que el PP ha governat durant vuit anys i el PSOE n'ha governat, per ara vint.
Peró resulta que els culpables de l'actual situacio la tenen els del PP, o les mal anomenades dretes que en total des de la Transició han governat durant VUIT anys, mentre que les anomenades esquerres que presenta que son els del PSOE, que han manat durant VINT anys, no son responsables de res.
Quan cert es que la única cosa infinita que existeix es la estupidesa humana.
Doncs res companys, "venga ahí, con dos cojones," torneu-los a votar.
Estimat persi, podies fer el títol mes curt, nomes posant: "Son demòcrates els socialistes", era suficient.
Posar junts socialisme i democràcia ja es un oxímoron com una casa

Spacer

Picture
vetera

Algunes apreciacions

Date Wednesday, October 6th 2010, 10:42 AM

Persi, en línies generals, estic molt d'acord amb el teu article, només algunes apreciacions: a) Les consultes, no pas referèndums, han tingut poca participació perquè no eren determinants i perquè no hi ha hagut un temps de debat obert sobre les avantatges i inconvenients que haurien motivat més a la gent. b) Els estats europeus, crec que respectarien una decisió democràtica decidida pel poble català, hi ha precedents molt recents que segur tu coneixes millor que jo i c) Efectivament, la legalitat espanyola pot ser un escull important per dos motius, un és que ens faran por amb l'exercit o amb el que sigui, com ja ha fet en Corbacho ara i abans d'altre gent especialment del PP i l'altre és la baixa cultura democràtica del poble espanyol encara. El més important que hem de fer els independentistes és treballar per eixamplar la base i aconseguir una majoria favorable a la independència de Catalunya.

Palma, de la possible patacada d'ERC en Carod en serà el més responsable juntament amb en Puigcercós, la seva actitud submisa al PSC-PSOE durant aquests darrers anys i la seva manca de coherència li passaran factura i em semblarà just. Ara és va fent l'innocent..., cinisme polític.

Spacer

Picture
manelg

demagogia...

Date Wednesday, October 6th 2010, 9:58 AM

per exempla la de en MONTILLA quant diu q s´ha aconsseguit el 90 per cent de l´estatut...la que diu en MAS quan T diu qué per a ell el millor model és el nacionalisme independent però que ara toca confederalisme,és el que diu en an PUIGCERCOS quant diu qué vol una insubmissió constitucional... i en fi si ens agafem al sentit estricte etimologic els partits politics son demagogia pura desde fa anys i panys (per cert he obviat parlar del pp i de ciudadanos per prescripcio facultativa del dermatoles i del estomatoleg)

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Respostes bis

Date Wednesday, October 6th 2010, 9:41 AM

1. Palma: jo procuro no ser nacionalista, però no sempre ho aconsegueixo. I vos? Teniu un nick molt mallorquí. No sereu pas un nacionalista mallorquí?

2. mql 35. Jo crec que CiU ha de governar en solitari i pactant amb tothom a Catalunya i que tam´bé ha de pactar amb el govern de Madrid. Parlar bé del PSC - PSOC? Com deia aquell, ara no toca; però no és un partit que em produeixi urticària, com sí que em passa amb Ciudananos, la Rosa Diez o el PP.

3. Manel: Per a mi demòcrata és aquell que acepta les decisions de la majoria. I, en el cas del dret a l'autodeterminació, qui no posa impediments per a que les persones que volen tenir el seu propi estat puguin votar a favor o en contra. Així ho entenen al Canadà, ho van entendre a Suècia o ho entendran a la Gran Bretanya. Crec que en aquest sentit l'estat espanyol no és democràtic. En això de les velocitats, és clar que hi estic d'acord. Què és per a tu ser demagog?

4. Globus: jo penso que tots els partits - el meu també - tenen els seus pecats i les seves vergonyes. I com més poder han tingut, més vergonyes i més pecats. En aquest sentit no crec que els socialistes siguin més dolents que els altres. Una altra cosa és que la darrera legislatura a Barcelona, a Catalunya i a Espanya ha estat un fracàs absolut.

Spacer

Picture
globus

socia...listos !!!

Date Wednesday, October 6th 2010, 8:05 AM

Algú amb dos dits de front pot entendre que el Banco Santander perdonès
un crèdit de 45 mil-lions de euros al psoe ? a cambi de que ? no sabeu que el seu "capomafia" Emilio Botín va estar encausat y - logicamnet - va ser absolt ? precisament per el jutge Garzón ? i que, per aquelles casualitats de la vida, el mateix jutge va anar una temporadeta als E.E.U.U. amb una beca... del Banco Santander ? tot lliga, oi ?

Spacer

Picture
manelg

segueixo pensant...

Date Wednesday, October 6th 2010, 8:02 AM

persi,saps perfectament com a jurista(crec haver llegit que ho ets) que per modificar la constitució necessitem als del carrer genova,llavors...no cal dir res,ara dit això,no creus que per arrivar a ser una nacio lliure hi han diferents velocitats i camins,jo si ho crec,per a mi democrata és una cosa i demagog un altre i democratas en trovarem a tots els partits i demagogs tb per desgracia.segur q amb això estem d´acord.

Spacer

Picture
mql35

crec

Date Wednesday, October 6th 2010, 7:55 AM

que hauries de fer un altre bloc elogiant una mica el psc, no fos cas que per qualsevol motiu toques pactar-hi

Spacer

Picture
palma

carod era una reverencia politica

Date Wednesday, October 6th 2010, 7:38 AM

i erc l'han fotut fora i sense ell seran un cero patatero.
nigu ha de demanar perdo per una idea politica,exepte ser nacionalista que hauria de estar perseguit igual que un racista.
els catalans ja han decidit,montilla president!!!!

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Respostes

Date Wednesday, October 6th 2010, 6:39 AM

1. Rdk: jo penso que en Mas s'equivoca al fer promeses electorals i encara més fent promeses electorals espectaculars i encara més fent promeses espectaculars que no dependen d'ell. Ha de fer un programa, és clar, però mai no ho ha tingut tant fàcil per a fer un programa amb les mínimes promeses possibles. Jo crec que, en tot cas, hauria de dir, que intentarà assolir el dret a decidir i el concert econòmic. Ja dic, penso que és un error i, ara mateix, en que el tripartit està com està, un error molt gratuit.

Malelg: Bé, jo em considero demòcrata però potser tampoc ho sóc tant com em penso. Ara bé: considero que si els socialistes catalans defensen que Catalunya és una nació -i ho defensen- han de defensar que Catalunya ha de tenir uns drets nacionals. Si se li nega a una nació uns drets nacionals no és pot dir que hom sigui demòcrata.

Estic d'acord amb la teve visió des del punt de vista de la constitució espanyola, però la constitució espanyola no reconeix que catalunya sigui una nació i diu que la sobirania nacional recau en el poble espanyol. O sigui que els nacionalistes catalans - entenent com a nacionalistes simplement aquells que pensem que catalunya és una nació - hem de voler transformar la constitució espanyola i, en no voler-ho fer, els socialistes catalans crec que cauen en una gran contradicció.

Però l'observació que fas és bona: potser jo no considero demòcrata a qui no em dona la raó. M'ho hauré de fer mirar. Gràcies.

Spacer

Picture
manelg

penso...

Date Wednesday, October 6th 2010, 5:53 AM

que poser tú tampoc ho ets de democrata en el teu discurs,pq tampoc acceptes el dret dels socialistes catalans a decidir el seu argumrnt politic,i malgrat no ens agradi (a mi gens) hores d´ara sols tot el conjunt espanyol pot decidir q passa amb les seves c.ca.aa.per molta raò historica que les mateixis tinguin a reivindicar el fet nacional.

Spacer

Picture
Rasko

Un apunt

Date Wednesday, October 6th 2010, 5:49 AM

Penso que CIU guanyarà les eleccions, no per majoria (espero) sinó per demèrits sobretot del tristpartit que no pas per altra cosa que no siguin promeses. Per cert, tinc un dubte: la formació de l'Artur Mas crec que tindrà dos pals de paller en aquesta campanya: Dret a decidir i Concert econòmic.

Pregunta que li faig al Mas i a tots els convergents com tu:
Si el dret a decidir de les autonomies (administrativament som això per Espanya) i els concerts econòmics depenen de les Corts Espanyoles com pensa assolir això CIU? Dedueixo que per fer això s'ha de modificar la Constitució Espanyola i per tal que això passés s'han de dissoldre les corts i fer una nova constitució i au, a tornar a votar-la (bé, jo no la vaig poder votar). Em sap greu Persi però per mi l'estratègia de CIU és fum per guanyar les eleccions.

Ah, i està clar el pscE no té res de democràtic, què cony tarden en cessar immediatament i fulminantment a aquest senyor que amenaça a tot un poble ESCOLTEU:

http://www.vilaweb.cat/me dia/continguts/000/015/76 3/763.mp3



El coneixeu? Es tracta de l'encara Ministre de Treball Don Celestino Corbacho, el que serà el nou número 3 del PSC.
Espero que els suciates s'enfonsin en aquestes eleccions a la misèria absoluta, en el fang i en el llard, cada dia em fan més f. els que van quedant d'aquesta marioneta del PSOE. I me'n faig creus com han pogut convèncer a la Tura d'anar de 2... (quina sort la d'ells!) poc més de valor hi tenen en la llista presentada.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per TomasM-Porta? Aquí son els últims articles.

 
Bullet ELS CIUTADANS COM NOSALTRES
  Data 14/06/16 Icona 3862 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet LES DONES SÓN MILLORS
  Data 13/06/16 Icona 1928 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet LES CUP.
  Data 09/06/16 Icona 1895 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet L’AJUNTAMENT ANTISISTEMA
  Data 02/06/16 Icona 1900 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ÀUSTRIA A PUNT DE TENIR
  Data 27/05/16 Icona 1832 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA BATLLESA COLAU I
  Data 26/05/16 Icona 1905 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet PERO LA BATLLESA COLAU
  Data 25/05/16 Icona 1953 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet ARS MARINA TROBANDI
  Data 25/05/16 Icona 1984 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet APOLOGIA DEL DISPENSARI
  Data 17/05/16 Icona 1870 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet CDC VERSUS ERC
  Data 13/05/16 Icona 1856 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet I ELS REFUGIATS DEL
  Data 12/05/16 Icona 1915 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet S’HAN D’APUJAR ELS
  Data 11/05/16 Icona 1799 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet NOVES ELECCIONS AL REGNE
  Data 10/05/16 Icona 1862 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet PER LA RENDA NO DONARÉ
  Data 09/05/16 Icona 1932 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet PUNT I FINAL
  Data 27/04/16 Icona 1923 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet JOHAN CRUYFF IN MEMORIAM
  Data 01/04/16 Icona 1904 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet RAJOY FA BO SANCHEZ
  Data 14/03/16 Icona 1871 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA BROMETA DE RÀDIO
  Data 09/03/16 Icona 1853 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet CARME FORCADELL, PRESIDENTA
  Data 02/03/16 Icona 1987 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DEMOCRÀCIA DIRECTA
  Data 01/03/16 Icona 1888 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DOLORS MIQUEL PROVOCANT
  Data 25/02/16 Icona 1913 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet MURIEL CASALS IN MEMORIAM
  Data 25/02/16 Icona 1844 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SON DEMOCRÀTIQUES LES
  Data 16/02/16 Icona 1893 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet EL MAGISTRAT ISMAEL
  Data 15/02/16 Icona 1950 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet SOBRE EL NOU GOVERN
  Data 11/02/16 Icona 1907 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet JO VOTARIA A FAVOR D’UN
  Data 10/02/16 Icona 1834 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet PERÒ QUE COI HA FET
  Data 08/02/16 Icona 1847 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet EL FINANÇAMENT IRREGULAR
  Data 26/01/16 Icona 1933 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet L’ADÉU –O L’ARREVEURE
  Data 25/01/16 Icona 1881 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet PERQUÈ CREC QUE CONVERGÈNCIA
  Data 21/01/16 Icona 1778 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet A SANT DE QUÈ LA GENERALITAT
  Data 20/01/16 Icona 1927 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet NO PODEN HAVER LLEIS
  Data 19/01/16 Icona 1860 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LADRAN, LUEGO CAVALGAMOS
  Data 13/01/16 Icona 2000 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet AL.LELUIA, TENIM PRESIDENT!!!!
  Data 11/01/16 Icona 1812 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SUBASTES FRATICIDES
  Data 07/01/16 Icona 1934 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet CONTRA ARTUR MAS
  Data 05/01/16 Icona 1954 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS SOCIALISTES ES VAN
  Data 29/12/15 Icona 1862 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 28/12/15 Icona 1824 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS DE LES CUP SON UNS
  Data 28/12/15 Icona 1794 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 24/12/15 Icona 1895 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 23/12/15 Icona 1807 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SESDEVINDRAN LES REVOLUCIONS
  Data 22/12/15 Icona 1834 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS RESULTATS DE LES
  Data 21/12/15 Icona 1866 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet HEM DE CELEBRAR AQUESTA
  Data 10/12/15 Icona 1902 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet EM DONO DE BAIXA DERC
  Data 10/12/15 Icona 1976 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Ttol de l'article
  Data 02/12/15 Icona 1880 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet QUE CONVOQUIN NOVES
  Data 01/12/15 Icona 1876 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet UNA MISSA PER FRANCO???
  Data 23/11/15 Icona 1861 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet ALG ENTN EL QUE EST
  Data 22/11/15 Icona 1966 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet I ARA RESULTA QUE ESTEM
  Data 18/11/15 Icona 1739 Data 1 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Gener

 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer