Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

Vegana ha escrit 239 articles i te 3188 comentaris. L'últim article ha estat fet el 24/05/12

perfil de'n(na) Vegana | àlbum de fotos de'n(na) Vegana

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de Vegana

Espai
 

Va, pq us enfadeu una mica :)

Data divendres 1/octubre/2010 - 07:28 Icona 1116 Data 21

Unes imatges de la Rosa de Foc. Pq Barcelona, abans de ser coneguda pel Barça i pels seus fantàstics botiguers, ja era coneguda per altres coses.

vimeo.com

I un informe sobre com els mitjans de comunicació catalans de més tirada han tractat la retallada social impulsada pel govern espanyol, informe de Media.cat, observatori crític dels mitjans de comunicació que impulsa el Grup de Periodistes Ramon Barnils (l’únic periodista de debò que he conegut).
Un informe bestial. Una joia.

www.media.cat

Pq l’estratègia del “TINA” (*) ha calat i a fons en el nostre imaginari gràcies a repetir-la sense parar, i la historia és cíclica i les vagues també i fins i tot el foc i les manis rebentades per la poli. Segur que ja ho sabíeu, tot i que estiguem en un cicle on dir això “ara no toca”.

(*) “TINA” There is No Alternative. El terme va ser encunyat en el seu dia per Margaret Tatcher. Aquesta estratègia es basa en el fet de presentar com a única alternativa possible l'actual estat de les coses i és una de les claus de l'èxit del pensament neoliberal.

Els mitjans de comunicació de casa nostra només han fet que ser “La Voz de su Amo”, i l’informe constata que les tertúlies han estat poc plurals a l’hora d’aportar veus crítiques amb les retallades socials, legitimant en la majoria de casos les mesures del govern espanyol i mantenint-se en la superfície de la matèria que és objecte d’anàlisi. La manca de diversitat social, de classe i ideològica dels periodistes, han fet que la "TINA" hagi estat el discurs predominant pq servia els seus interessos com a part dels sectors benenstants.

La història, però, està plena d'exemples de gent que, en situacions molt més complexes que l'actual, no tenien cap alternativa i van demostrar el contrari.

Aquí uns quants exemples:

1) El 2 de juliol de 1855 els obrers sense cap alternativa de l'Estat espanyol van convocar una vaga general després de la repressió militar del general Juan Zapatero, que havia prohibit les societats obreres i els convenis col·lectius. El Govern es va veure obligat a legalitzar els sindicats i reduir les jornades laborals a infants i adolescents.

2) La vaga general del tèxtil de 1912, realitzada exclusivament per dones que no tenien cap alternativa, aconsegueix que la legislació proteccionista dels treballadors aprovada el 1900 es faci efectiva.

3) La mítica vaga de la canadenca del 1919, impulsada pels obrers sense alternativa de la CNT, va aconseguir la jornada de 8 hores.

4) La vaga general contra l'Alzamiento Nacional del 18 de juliol, secundada pels obrers i camperols sense cap mena d'alternativa, va ser clau per evitar el triomf dels revoltats a les principals ciutats de l'Estat espanyol. De fet, a Catalunya van acabar fent la revolució.

5) Les vagues del 56 al tèxtil i el metall, realitzades per obrers sense cap alternativa possible en plena dictadura feixista, va aconseguir que el règim aprovés la Llei de Convenis Col·lectius.

6) Entre 1969 i 1975, es van convocar anualment una mitjana de 400 vagues, totes elles absurdes i sense alternativa, que van obligar a la patronal a negociar directament amb els sindicats de classe –òbviament, formats per obrers sense cap alternativa–, ometent l'obsolet sindicalisme vertical oficial.

7) Més pròximes en el temps, la vaga contra el PSOE de 1988 va obligar al Govern a iniciar una política d'ampliació de les inversions públiques. I la vaga contra el PP de juny de 2002, contra l'anomenat “decretazo”, va acabar suposant la dimissió del ministre de Treball i la retirada de 10 dels 12 punts del decret.

“Toda evolución nace de la desobediencia” ZPU



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
TomasM-Porta

Rdk i Vegana

Date Friday, October 1st 2010, 5:41 PM

Rdk: em sembla molt interessant el que dius pel que fa a les alternatives concretes.

Vegana: gràcies ( des de la discrepància ).

Spacer

Picture
rdk

Ahhh!!!

Date Friday, October 1st 2010, 4:35 PM

Q consti q com que crec q els mamons q la xupen molt be i els q s'amorren molt a la mamella, no faran res q els pugui perjudicar, jo estic mes per deixar de fer res ons al contrari, ajudar a q la penya es cremi tant q rebenti la vaca i aquesta merda de sistema capitalista, q hi ha qui diu q es el millor, i q ho es gracies a la gana de mes de la meitat de la població del planeta.
Puajj

Spacer

Picture
rdk

Habiam una alternativa per sortir del pas

Date Friday, October 1st 2010, 4:28 PM

que crec es el q voleu i a sobre magica, no crec q hi sigui, però moltes si un company q hi enten una estona de numeros em diu q si els governants gestionessin be només el 15 per cent del q es recapta la situació seria altre.

Exemples concrets,
Q el metje recepti, i al mateix ambulatori dispensi la cantitat exacta i amb generics de medicaments. L'estat paga el 60 x cent de les medicines receptades ja siguin generics o no, i tb de totes les q es tiren.

Q es alhora de construir edificis publics es dediquin a donar prioritat a la funcionalitat d'aquests i no amb criteris d'imatge i fastuositat, o millor edifici en estat d'abando sobretot si es d'un banc q l'okupi el govern.
Fora pagues vitalicies a alts càrrecs. o millor fora molts d'ells

Inspecció dels "pues".
Prou d'inauguracions estupides amb 200 convidats, dinar, molta seguretat, etc etc.

Segur q algú pot seguir.

Son temes molt factibles i amb pocs efectes secundaris, q es poden aplicar ja.

Spacer

Picture
Vegana

Persi,

Date Friday, October 1st 2010, 3:12 PM

no és la meva visió, és la visió de la gent que va estar allà i de la FAVB, clar que tampoc no li he demanat als mossos la seva, però això suposo que ja ho podrem veure per la tele o per altres mitjans (i els sindicats de la poli igual es tornen a cagar en el Saura i els mandos dels mossos i la GU es tiren els trastos pel cap, un altre gran clàssic).

Molts cops la gent més desafavorida és la que menys surt al carrer (prefereixen robar arròs d’amagat al super que sortir al carrer a que els atrapin al mig d’un “tumultu”). Repartint menjar per Gràcia n’he conegut uns quants. Gairebé estan fora de la Terra. La gent que surt al carrer és la que veu perillar el seu estatus o la que està farta de les desigualtats o... L'exclusió social també es fa palesa en "les representacions de lluita" que organitzem al carrer.

No sé si les manis que he posat al post van ser molt pacífiques i la gent anava amb el lliri a la ma pel carrer a demanar els seus drets o a reclamar-los. Em sembla recordar haver llegit que fins i tot alguna gent s'ha deixat la vida en la lluita per la igualtat o per reclamar els seus drets. Crec que, fins que no prevalgui l’empatia per damunt d’altres coses, la gent haurà de continuar estavellant-se coses pel cap per a fer-se sentir. Trist però habitual.

I ja conec una persona que va fer vaga que li han dit que no li renovaran el contracte. Violència? Diria que sí.

Persi, jo no sóc reformista, sóc abolicionista i una radical :) i no et puc oferir cap alternativa viable pq no sóc prou espavilada per fer-ho. Però hi ha gent que està repensant coses per canviar la realitat, que s’organitza i treballa i lluita. Segurament molts de vosaltres els trobaríeu il·luminats o els qualificaríeu de pollosos hipies porreros perroflautes o coses similars, però hi ha gent funcionant a petita escala de forma alternativa. El sud de França és ple d’assentaments d’aquest tipus. I a molts indrets d’Espanya i de Sudamèrica hi ha gent fent el mateix (i el Polski n'està muntant un a Polònia, quan el visiti t'ho explicaré :)

A mi m’endafen moltes coses, Persi, però no estar d’acord amb la gent o barallar-m'hi és una cosa que, si em fes enfadar com sé enfadar-me, no em permetria gairebé mai conèixer cap altre estat d’ànim ;)

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Discrepo de la teva visió del que va passar

Date Friday, October 1st 2010, 2:25 PM

1. Crec que hi va haver uns incidents intolerables que no van respectar els drets dels ciutadans.

2. Es clar que hi ha pàries a la terra. I no només els mapuches: pots anar al Raval i te'ls trobaràs. Però aquests no estaven en els aldarulls. Ni en els sindicats, ni en els piquets. Si hi fossin jo els respectaria molt més ( als sindicats, als dels aldarulls, etc...). Per cert, jo sóc fill del Raval i el freqüento sovint. I hi estic implicat en moviments d'ajuda social ( jo entenc que això és patriotisme, no pensar que els catalans som els més collonuts, que és només una collonada ).

3. Penso que no és pot demanar una gran llibertat, una llibertat absoluta, una llibertat metafísica, sinó es respecten primer les petites llibertats que tots hem de tenir a l'abast. Això és el que no entenen la gent que pren el carrer i ve a dir allò que deia en Fraga de "la calle es mía". No: el carrer de tots.

4. Continuo pregant-te una alternativa viable per a donar el tomb la situació actual.

Ei, pensava que estaves enfadada amb mi. M'alegro de que no ho estiguis.

Spacer

Picture
Vegana

...

Date Friday, October 1st 2010, 1:34 PM

No Capgròs, no és cap alçada de res, és pel comment que fas dient que l’únic fred que passen els proletaris és quan van a esquiar i gana a les caravanes (hi ha gent que no té cotxe i ni tant sols es pot pagar una tarjeta de metro al mes i viu a barna ;)

Coi Persi, tots els detinguts anaven amb advocat particular? Però si la majoria eren guiris que van aprofitar l’enrenou per delinquir!!!! Els moros que robaven les caixes dels establiments també? Doncs pq m'ho dius tu, pq sinó "me lo flipo"!.

Els debats reflectien el pensament de la classe benestant com diu l’informe. I a banda de classe benestant n’hi ha d’altres, precisament les que més patiran les retallades.

Sobre les destrosses, el testimoni d’un que va estar allà:
“Fui a la manifestación de la CGT. Marchaba por Pau Claris hasta Urquinaona para ir después a Via Laietana. Las 6 personas que hacían destrozos seguían a la distancia la manifestación, provocando a las furgonetas de los mossos, que hacían cosas rarísimas como entrar y salir de ellas en una especie de coreografía absurda. Entonces la mejor acción que se le ocurrió al jefe del operativo fue cargar con las mismas furgonetas por Via Laietana, se vivieron momentos de pánico entre los manifestantes (mujeres, hombres, menores… hasta ví a un par de personas en sillas de rueda, y varias personas que iban con cochecitos de bebé.) Pero lo peor vino cuando se llegó a la Catedral.
La pésima coordinación operativa de los mossos y guardia urbana provocó que se incrementara la violencia, la manifestación de CGT transcurría con normalidad y ambiente festivo y cuando se encontró con estas 6 personas que quemaban contenedores en Gran Vía, los organizadores pidieron a la gente que se adelantara y continuara la marcha, así lo hicimos, pero de pronto los mossos comenzaron a cruzar las calles que cortan Pau Claris haciendo que la gente se asustara, corriera y se dispersara, pegando a todos los que estábamos allí. Al final, la gente se rebotó y ya no eran 6 los que organizaban los destrozos. Al final fuimos muchos más”.

I, per cert, la Federació d’Associacions de Veïns de Barcelona condemna l’actuació dels mossos, creu que molts joves viuen una situació econòmica de precarietat, sense perspectives laborals malgrat tenir estudis i que són carn de canó, i que tot plegat és un problema que no es pot arreglar amb “actuacions simplistes”.

I t’asseguro que encara hi ha pàries a la Terra disposats a fer la revolució. Hi ha mapuches (adolescents inclosos) que porten gairebé 100 dies en vaga de fam per reclamar que no se’ls expulsi de les seves terres ancestrals ni se’ls apliqui la llei antiterrorista. El món és molt divers, Persi, no tot és classe mitja o classe mitja alta, i no tot és Barcelona ;)

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Però a veure

Date Friday, October 1st 2010, 1:24 PM

els del vídeo no fan el mateix si fa no fa que feien els nazis pels carrers d'Alemanya? Jo, vaja, no els trobo massa civilitzats i no em semblen un gran exponent del que consideraria un món millor.

Sobre el tema dels debats, no entenc la crítica. Si resulta que la majoria de la gent entenem que ara mateix la prioritat econòmica de l'estat espanyol és reduir el dèficit, això és el que han de reflectir els debats, no? O els que els debats han de reflectir una paritat que no es dóna a la societat?

Jo només demanaria que, per tal d'enfrontar-nos a l'actual situació, algú em donés una alternativa viable i no es dediquès ni a fer demagògia, ni a fer pujar el dèficit públic trencant béns públics i fent baixar la recaptació de les empreses.

Això és social?

Per cert, no em fas enfadar. Simplement penso que aquesta vegada t'equivoques. Els que em fan enfadar - i molt - són els que pensen que tenen dret a carregar-se coses que pago jo i em neguen a anar tranquil pel carrer i després diuen que són llibertaris. Són feixistes. Si més no ahir, a la comissaria de Les Corts, la colla d'arreplegats que hi havia a fora fotent merder, duia una gran bandera comunista vermella amb la falç i el martell. Lenin i Stalin i Mao estarien contents.

No crec que ho estiguèssin ni en Salvador Seguí, ni en Joan Peiró, ni en Ferrer i Guàrdia, ni en Kropotnim ( Bakunin, sí ). Però potser m'equivoco, és clar.

Spacer

Picture
Capgros

Abandono...

Date Friday, October 1st 2010, 1:24 PM

Reconec que no estic a làlçada del nivell intel•lectual de algú capaç de veure que jo conec poca gent que ha passat gana i fred.

Spacer

Picture
Vegana

Bé, Capgròs...

Date Friday, October 1st 2010, 1:14 PM

veig que de gent que ha passat o passa gana i fred en coneixes ben poca. I n'hi ha, t'ho asseguro ;)

I el Melcior Comes em sembla un senyor una mica classista. No tots els canvis els ha provocat o els ha de provocar gent que tingui estudis universitaris. Al món hi ha molta gent molt vàlida que no té oportunitat de passar per una facultat, igual que hi ha gent molt vàlida que ha passat o està passant en aquests moments per ella.

No crec que les capacitats de les persones es puguin mesurar exclusivament pels seus estudis. Un pagès té moltes més capacitats que jo en fer créixer una tomaquera. I sense tomàquets, el Sr. Comes no tindria pa amb tomàquet.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

És cert: a París van cremar 80 contenidors

Date Friday, October 1st 2010, 1:08 PM

i fou la revolució francesa.

Aquí el poble va prendre la Bastilla el 29 i fou la revolució barcelonina.

Avui respirem que hem entrat en un nou període de la història.

Per cert, he coincidit amb els anti-sistema a la comissaria de Les Corts i a la ciutat judicial i tots anàven amb el seu advocat particular. Com el Millet.,

Es veu que els pàries de la terra ja no estan per fer revolucions.

Spacer

Picture
Capgros

Frases grandiloqüents, no, per favor

Date Friday, October 1st 2010, 1:03 PM

No se jo si amb frases del estil de “recordar el fred i la gana incrustat als gens i a la pell”, bellugarem gaires masses avui en dia.
Amb permís del Melcior Comes, reprodueixo una part del seu article del Singular Digital d’avui: http://www.elsingulardigi tal.cat/cat/notices/2010/ 09/l_rsquo_okupacio_alter nativa_a_belen_esteban_57 513.php

Diu, referint-se a aquests nous salvadors de la humanitat:

“Podrien lluitar per un món millor proposant millors lleis, reformes puntuals en un sector o en l’altre, etc., però això demana massa talent —també és molt menys divertit, és clar, que saquejar una botiga—:es conformen simplement amb una cosa tan grandiosa, tan vàcua, tan boirosa i estèril que no compromet a res: ‘la desaparició de la banca’. Si el que pretens és NO canviar el món digués que el món és una merda. La teva escassa capacitat per matisar i veure el que realment hi ha de bo i de dolent et fa impotent a l’hora de plantejar alternatives realment bones i viables.”

I encara afegeix:

“No us equivoqueu —no em llenceu un còctel Molotov—: jo també em penso que el sistema capitalista és injust. Tanmateix és el més just que de moment hem pogut concebre, i les alternatives històriques que s’han assajat han acabat en un fracàs estrepitós. Tot això es pot millorar, i fins i tot és possible que el capitalisme tingui una alternativa més justa i humana. Però qui la formuli no sorgirà d’un casal okupa sinó d’una facultat d’economia, d’història, de dret, i li haurà costat molts d’anys d’estudi i esforços plantejar un plegat de raons i mesures factibles, que no passin per l’intent de reformar l’home, per curar la humanitat de la seva suposada part fosca o maleïda.”

I, això es meu, molt em temo que l’únic fred que passaran aquest hivern els proletaris serà quan vagin a esquiar, i gana la que passaran a dins el cotxe en les caravanes de retorn a casa per anar a sopar.

Spacer

Picture
Vegana

...

Date Friday, October 1st 2010, 12:39 PM

Mira Rdk, jo de la premsa i de la tele i de les ràdios, ja no em crec res de res (i dels polítics i companyia ja ni t’explico). Però res.
Ahir a la web de tv3 penjaven aquesta “informació”:

“En Xavier Campmany i en Lluís Serra han enviat dos vídeos i fotografies on es mostra l'espectacular foc que es va originar ahir, dimecres 29 de setembre, dia de la vaga general, a la Travessera de Gràcia de Barcelona. Els testimonis apunten que podria haver estat una acció d'okupes”.

Ok? Els testimonis “Apunten” que podria haver estat una acció d’okupes.

I atenció a les afirmacions dels “testimonis”:

"No vaig veure el moment de l'encesa del foc però sospitem que van ser uns okupes".
"El meu fill Guillem em va agafar l'iPhone i va enregistrar el que veieu. Ell tampoc va ser testimoni del moment en què es va encendre el foc però corrobora que podria tractar-se d'okupes”.

Fantàstic: Els “testimonis” “sospiten” que podria tractar-se d’okupes i “no van ser testimonis, però corroboren que podria tractar-se d’okupes”.

Amb tanta suposició jo estic per enviar un mail a TV3 cremant el cubell de les escombraries de casa dient que “sospito” i “corroboro” que ha estat el director de la caixa del meu poble el que ha vingut a tocar-me el que no sona pq tinc problemes per pagar l'hipoteca puntualment cada mes.

De debò: La manipulació política i informativa FOT FÀSTIC!!!!

Jefe: per servir-lo ;)

Spacer

Picture
rdk

Ahir...

Date Friday, October 1st 2010, 12:21 PM

una portaveu de no se quina merda d'organització va dir q s'habia dessalotjat el banesto, pq per coincidencies de la vida el jutje l'habia autoritzat, avui aquest jutje ho desmenteix, surt un mosso i diu q vale, però, es q hi habia perill inminent per les persones q hi habia dins, ( avui el fiscal diu q res de perills a dins. ahir aixi ho deia algun mitja minoritari i la resta res de res, avui ja ho diuen ( en breu) alguns medis de tv3, etc, i esclar ara ja va a misa.

Jo em pregunto, 1- No esta be okupar un edifici d'un putu banc q el te abandonat?.

No es incitar a la violencia, q mitjançant la força es cometin ilegalitats per part de la poli, fent coincidir aquestes amb un dia on ja de per si la cosa estaria molt calenta?.

De veritat encara creieu en la objectivitat de tv3 i demes?

ons eso com vaig escriure ahir per aqui, molta merda i poc vi.

Spacer

Picture
bertran

Sembla mentida

Date Friday, October 1st 2010, 12:20 PM

Els bancs provoquen una crisi i paguem els de sota? de què?

Jefa, gràcies per les referències a altres manifestacions i vagues i el que es va aconseguir. El govern ens va escanyant fins que la cosa torna a petar i es recorda que el poble també té drets. Quanta gent ha mort, ha fet vaga i s'ha manifestat per que les coses millorin?

I és que sembla mentida que no vulguin veure que si hi ha una alternativa millor per tots.

Spacer

Picture
Vegana

Segurament, Capgrós ;)

Date Friday, October 1st 2010, 12:06 PM

O sí o no, dependrà de si ens movem o ens quedem mirant què és el què ens diuen què hem de fer per la tele.
Si fem cas als moviments generats pels comentaris del Xat segurament serà com tu dius (i ho entenc pq en general tendim a ser conservadores, i en moments complicats fins i tot reaccionaries).

Potser ara toca anar girant cap a la dreta fins que siguem prous les escanyades suficientment escanyades com per recordar el fred i la gana incrustat als gens i a la pell i dir prou.

O potser només calen dues persones per engegar un canvi com ha passat altres cops, precisament, a Barcelona ;)

Spacer

Picture
Capgros

Si, si, pero repeteixo...

Date Friday, October 1st 2010, 11:15 AM

... veure els resultats obtinguts amb aquesta vaga. Que, fora de algun detall estètic per salvar la cara als sindicats, seran igual a zero.
I la iaia tenia tota la rao del mon, les purgues son justament per fotre a fora tota la merda acumulada.

Spacer

Picture
Vegana

Capgròs

Date Friday, October 1st 2010, 10:00 AM

el que dius és un exemple de TINA ;) El destí final d’aquest tren és retallar les prestacions socials a Europa i equiparar-les a les dels EEUU i per tant sí, vindran més retallades si la gent que estem ara i aquí ens barallem i preocupem més per les pèrdues econòmiques de 4 contenidors cremats o de la botiguera que no ha pogut vendre sugus unes hores, que de mil·lers de persones sense prestacions socials ni sanitàries.

I les meves àvies deien que les purgues provocaven diarrees!!!! :S

Spacer

Picture
Capgros

Be, nomes questió de temps...

Date Friday, October 1st 2010, 9:06 AM

... veure els resultats obtinguts amb aquesta vaga. Que, fora de algun detall estètic per salvar la cara als sindicats, seran igual a zero.
Bàsicament, perquè des del mes de maig el govern espanyol en temes econòmics, i als deus gracies, no pinta absolutament res.
I els sindicats poden anar muntant tantes vagues com vulguin, que encara vindran mes retalls.
No oblidem que ara Brussel•les ha de aprovar els pressupostos generals dels estats membres.
I que, com mes triguem a prendre’ns la purga, mes trigarem a fer net.

Spacer

Picture
Vegana

Gràcies Traginer :)

Date Friday, October 1st 2010, 8:14 AM

Contextualitzar i descontextualitzar els focs sempre m’ha servit per entendre les coses, o el que és el mateix, mirar-me la realitat amb microscopi i amb telescopi per entendre pq tot torna i pq tot es repeteix amb minses variacions (no coneixia la cita, me l'apunto :)

Sabia que tu, tot i ser mooolt més polit, apreciaries l’aportació, ni que vingués d’una antisistema paràsit, xusma, intolerant, delinqüent, covarda, vaga, emporrada, ka ascriu així i tal i altres simpàtics qualificatius que he llegit per aquí.

Salut

Spacer

Picture
siddharta

Vine a la plaça reina !

Date Friday, October 1st 2010, 8:13 AM

:)

Spacer

Picture
traginer

Ja

Date Friday, October 1st 2010, 7:49 AM

ho va dir Ciceró

"Historia magistra vitae est"

És evident que s'ha de saber interpretar l'història, pero la perspectiva que ofereix ajuda molt a entendre les coses.

Magnífica aportació.

Salut.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per Vegana? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Què li passa a TV3?
  Data 24/05/12 Icona 3582 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Jutges i advocats desaproven
  Data 25/04/12 Icona 1713 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Al FMI li fa por la
  Data 11/04/12 Icona 1721 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Dimitris Christoulas
  Data 05/04/12 Icona 1889 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Punt de vista dels gasejats
  Data 03/04/12 Icona 1863 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Tens dret a treballar
  Data 28/03/12 Icona 1960 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet La Vaga vista d'una
  Data 27/03/12 Icona 1710 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Españoles por el mundo
  Data 09/03/12 Icona 1505 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Ultradreta i màfia
  Data 27/02/12 Icona 1831 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet Podeu signar?
  Data 23/02/12 Icona 1953 Data 16 comentari/s  
Spacer
Bullet "Piropos"
  Data 15/02/12 Icona 2468 Data 38 comentari/s  
Spacer
Bullet Culpa de la CGT sí,
  Data 09/02/12 Icona 2143 Data 45 comentari/s  
Spacer
Bullet El Hematocrítico de
  Data 25/01/12 Icona 1843 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Mentiu a les criatures?
  Data 04/01/12 Icona 1793 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Sobre estimar...
  Data 30/12/11 Icona 1672 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Pels Grinch
  Data 22/12/11 Icona 1665 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Els beagles rescatats!
  Data 05/12/11 Icona 1964 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Gent del barri
  Data 30/11/11 Icona 2695 Data 70 comentari/s  
Spacer
Bullet Quants esclaus treballen
  Data 28/11/11 Icona 1863 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Perdre la fe...
  Data 14/11/11 Icona 2007 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Tanca un laboratori
  Data 26/10/11 Icona 1929 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet La fulminante roja
  Data 11/10/11 Icona 1993 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet ATENCIÓ PER DENUNCIAR!!!
  Data 06/10/11 Icona 2014 Data 19 comentari/s  
Spacer
Bullet Música per anar a la
  Data 05/10/11 Icona 2034 Data 31 comentari/s  
Spacer
Bullet Islam, Occidenstan i
  Data 21/09/11 Icona 1988 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Sobre fidels, infidels
  Data 19/09/11 Icona 1817 Data 30 comentari/s  
Spacer
Bullet Signat un 11 de setembre
  Data 12/09/11 Icona 1675 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet La sang al riu
  Data 09/09/11 Icona 1926 Data 17 comentari/s  
Spacer
Bullet Bona feina
  Data 07/09/11 Icona 2030 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet Tutorial per omnívors
  Data 01/09/11 Icona 2097 Data 26 comentari/s  
Spacer
Bullet Koke
  Data 29/08/11 Icona 1762 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Toma tu dios y guardatelo
  Data 21/08/11 Icona 2300 Data 35 comentari/s  
Spacer
Bullet Sobre l'esclavisme
  Data 15/08/11 Icona 5635 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet No somos terroristas
  Data 27/06/11 Icona 1872 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Li diuen revolució
  Data 22/06/11 Icona 1911 Data 16 comentari/s  
Spacer
Bullet Manipulació
  Data 17/06/11 Icona 2033 Data 16 comentari/s  
Spacer
Bullet Ready to fall
  Data 03/06/11 Icona 1617 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet La Sra. Perroflauta
  Data 30/05/11 Icona 1818 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet "Mochos" d'esquadra
  Data 27/05/11 Icona 1897 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet El món se’n va d’acampada
  Data 20/05/11 Icona 1971 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Brutal
  Data 18/05/11 Icona 1953 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Ramaders de merda
  Data 13/05/11 Icona 1965 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Pena de presó als pobres
  Data 08/05/11 Icona 1847 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet La mirada circular
  Data 05/05/11 Icona 1705 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Verter…
  Data 06/04/11 Icona 1836 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet Un escenari poc amable
  Data 30/03/11 Icona 1869 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet La política
  Data 28/03/11 Icona 1942 Data 17 comentari/s  
Spacer
Bullet Iode per tothom
  Data 17/03/11 Icona 2089 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet Dius que m’estimes
  Data 28/02/11 Icona 1937 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Si cura, no interessa
  Data 03/02/11 Icona 1884 Data 3 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Gener

 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer