Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

Laureta ha escrit 29 articles i te 196 comentaris. L'últim article ha estat fet el 06/11/11

perfil de'n(na) Laureta | àlbum de fotos de'n(na) Laureta

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de Laureta

Espai
 

Decebedor...

Data dijous 30/setembre/2010 - 04:38 Icona 1121 Data 14

Un cop més, i ja són incomptables, em bull la sang per dins quan veig les imatges de la vaga d'ahir... Joves que no han agafat mai un llibre, que no saben què és la lluita sindical ni què implica, cremant, trencant, robant, saquejant...
Jo he estat a molts moviments socials, des dels famosos antibolonya fins als anomenats antisistemes, per això puc dir amb coneixement de causa que alguna d'aquesta gent és purament decebedora. M'he trobat en reunions i consells, gent que només volia trencar, que devia tenir tanta ràbia dins que només la calanitzava destruint, sembrant caos. Gent que no sabia ni de què parlàvem i, de fet, li era igual; nanos que es creien els nous Che però que ara al desembre seran esquiant a Suïssa; nois i noies que no havien treballat en la seva vida i que reclamaven tots els seus drets però no recordaven cap deure... A patades, me'ls he trobat a patades. Llavors jo era la pesada; la que repetia un cop i un altre que per culpa d'aquest tipus de gent la població no seguia el nostre moviment; que no oferíem res a la població; que havíem d'implicar al poble i lluitar seguint unes normes... Acabava marxant de tot arreu... Ni us imagineu les hores de feina perdudes i les llàgrimes vessades, el sentiment d'inutilitat i les ganes d'engegar-ho tot a la merda.

Jo tinc unes idees fermes i ben arrelades a mi. Vaig ser educada en llegir les dues vessants de la pel·lícula per tenir arguments i raons ben fonamentades, fossin quines fossin. Estic molt segura del que penso i sento, i és per això que em sento tan decebuda i amb tanta ràbia quan veig les imatges d'ahir. No em val "és que els mossos es van passar", JA NO EM VAL! Precisament per que hi he estat ficada, sé el que es cou.
Com volem que la gent s'uneixi, es rebel·li i fem un canvi real de model de societat si imposem el règim de la por? Ningú ens farà cas amb amenaces i violència! Que no ens n'adonem? Encara m'indignen aquestes coses, però cada cop menys... Potser em va caient la bena dels ulls i descobreixo que molts d'aquests moviments, millor dit, alguna de la gent que hi forma part, no té cap mena d'intenció de canviar res; de fet, ja els convé la societat que tenim, així poden seguir vivint de la "sopa boba". És tan trist adonar-se d'això...

L'única paraula que puc dir és vergonya... Una vertadera llàstima...



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
rdk

Laura

Date Thursday, September 30th 2010, 9:29 PM

No t'han deixat fora de joc els comentaris de la penya???, De fet jo hi he llegit força violencia verbal sistèmica. Com dius, algunes de les persones q formen part de qualsevol colectiu no valen la pena.

Spacer

Picture
zinc

t´entenc molt bé

Date Thursday, September 30th 2010, 3:10 PM

n´estàs fins als collons(va que ara no estic amb horari protegit),el fet es que estic segura de que aquests brètols estaben pagats per els sindicats,dels detinguts...fijo que no ni ha ni un de resident a Barcelona,es política pura i dura i de nens de papa,ben pocs,gent pagada per els sindicats i son de lluny.A França es habitual aquest fet,no hi han serveis minims,pero posen el trens a disposició de la gent per transportar-los a fer merder,es ben cert eh?ho he viscut.Tot es politica,podrida i absurda,aquesta vaga no ha sol.lucionat res,pero volien que Barcelona sortis com una impresentable,van equivocats,per els que poden captar el missatge,no val perque pensem,per els qui no els importa ni s´han enterat,per la resta del mon....passen tantes coses que demà ja no i pensaràn,tene fatal el marketing a Madrid eh?,i per nosaltres doncs,sap greu ..........pero es queeeee ultimament protestem massa i clar,es té de pagar.
Una abraçada
Dolors.

Spacer

Picture
79JORDI79

Més val tard que mai

Date Thursday, September 30th 2010, 12:17 PM

Millor que t'adonis ara de tot això, Laureta, que no pas mai. Quant de temps que deus haver perdut eh, intentant raonar amb aquesta xusma intolerant d'encefalograma pla! Totalment d'acord amb tu. Que antisistema ni que niño muerto. Violents i delinqüents. Les coses pel seu nom, oi? Lamentablement hem arribat a tal punt que polítics, sindicats i aquests grups són la mateixa porqueria. (per no dir merda!) Algú té una illa deserta a bon preu, que la compro?! Visca el ciutadà normal i corrent! I visca la gent humil, amb sentit comú que odia la prepotència, vingui ed qui vingui, i que SEMPRE és la que rep tots els pals. Com diu en Serrat en una cançó...
"Anónimos y desterrados en el ruidoso tumulto callejero
con los vientos en contra va el ciudadano,
los bolsillos temblando y el alma en cueros"

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Laureta, tens tota la raó del món i més.

Date Thursday, September 30th 2010, 9:07 AM

Hi ha gent que es pensa que tornar al mètodes prehistòrics és progressista. I no.

Spacer

Picture
gerard27

sempre els mateixos

Date Thursday, September 30th 2010, 7:04 AM

Em fa l'efecte que aquesta gent són brètols professionals. El Barça guanya un títol? Anem a liar-la. Manifestació en favor de l'Estatut? La liarem. Vaga general? Evidentment hi serem per cremar alguna cosa. Fixeu-vos que només actuen enmig d'una multitud perquè són uns covards. Gentussa... Tots sabem qui són i els podem identificar a primera vista. Per desgràcia, no crec que poguem erradicar aquesta sub-espècie de persones que només que fan és desprestigiar i dinamitar la lluita incansable i pacífica de molta gent.

Dit això, també he de dir que entre els vaguistes hi ha gent que en aquests dies es transforma d'una persona pacífica i normal en un hooligan asquerós que persegueix i insulta a la gent que no pensa i que no actua com ell creu que s'ha de fer. I no només això, si no que també es dedica a malmetre la propietat privada d'altres treballadors com ell amb l'excusa que també han de fer vaga. Panys de portes i de persianes de comerços, per exemple. O la crema de cotxes i motos que estaven aparcats al costat d'una pira de pneumàtics. Molt bé... Perjudicant als treballadors i perseguint la llibertat en nom d'uns sindicats que potser no representen a tothom.

Spacer

Picture
cavallfort

completament d´acord

Date Thursday, September 30th 2010, 6:35 AM

No seré jo qui defensi els mossos, però ahír de 60 ferits, 30 eran del còs policial. Però clar, els violents, els feixistes, sempre són els altres.... Els okupes/antisistemes, són delinqüents, sense més paliatius. I una xacra pel país i per la imatge del mateix. Uns paràssits que no busquen el bé col.lectiu, si no el propi.
Ells, es rebelen contra el capitalisme amb violència, destrossant tot el que troben pel davant. Quant pitjor, millor....aquest és el seu lema.
Us imagineu que els antokupes (q en som molts) practiquèssim el seu joc i anèssim a la caça dels okupes????
Són covards, actuen en grups organitzats a cara tapada. Emporrats i axibecats fins les orelles.
Això sí, el material q destrossen gratuïtament, ja ho pagarem entre tots els imbècils que treballem cada dia. I tranquils, que si agafeu un coma etílic de tant calimotxo o us claveu vidres mentres trenqueu aparadors, el SISTEMA ja us protegirà.
Quina paradoxa ehhh

Spacer

Picture
mql35

***

Date Thursday, September 30th 2010, 6:07 AM

amb els anys es veu molt dificil fer un "canvi real de model de societat" i encara hauriem de parlar de quin model perque hi ha opinions molt diverses al respecte (heheheh); posats a fer, ja que sols o en grupuscles no avançarem, no tenim gaire més remei que confiar en la democràcia i els vots i al menys cada quatre podem provar politics i tendencies noves que potser recullin alguns dels nostres desitjos i a mes a mes els portin a terme (heheheh)

de totes maneres, em temo que -una vegada ensorrat el model d'economia centralitzada per l'estat- no podem sostreure,ns al model econòmic que predomina avui dia al mon i jo em conformo en que al menys es vagi en la direcció de fer-lo més just, suportable i amb politiques socials que facin front als efectes negatius

Spacer

Picture
ElTioPep

Completament d'acord amb tu.

Date Thursday, September 30th 2010, 5:48 AM

N'estic fart dels pseudohippies destructors, eixos fills de papá que tot sovint estudien ambientals i t'intenten explicar de què va la vida... què típic xDD. Quan vaig viure en Girona vaig conéixer molt més prop eixe món "pseudohippie revolucionari nacionalista comunista porrerista" i en vaig acabar prou fart i prou desencantat del catalanisme :P.

Salutacions.

Spacer

Picture
siddharta

Resumint:

Date Thursday, September 30th 2010, 5:48 AM

ENCARA HI HAN CLASSES !
Entre vagos y maleantes !

Spacer

Picture
ignatxo

Sempre hi ha trinxerarires pel mig...

Date Thursday, September 30th 2010, 5:39 AM

Aquesta vaga s´havia d´haver encarat contra el gobern... I no contra els botiguers, que són autònoms, i no cal que et faci una idea del què és portar un negoci com una botiga en aquest païs; lloguer car, proveedors, etc,...

Spacer

Picture
clic

mmm

Date Thursday, September 30th 2010, 5:28 AM

potser, quan a les lluites, s'impliqui més la gent moderada és que ja queda poc per perdre, de moment aguantem un incert nivell de vida.

normalment les revolucions són silencioses...

Spacer

Picture
Vegana

...

Date Thursday, September 30th 2010, 5:09 AM

no ho he explicat prou bé.
Em sap greu

Spacer

Picture
Laureta

Ja n'hi ha prou

Date Thursday, September 30th 2010, 5:03 AM

No parlo del desallotjament, i ho saps. No parlo de la violència policial, i ho saps. N'estic més que farta d'aquestes "justificacions". De debò creus justificables totes les destrosses produïdes?
No veus que la gent normal i corrent només sentirà rebuig per tots aquests moviments? No hauríem de ser més llestos? No hauríem de deixar de donar motius a determinats mitjans de comunicació per criticar-nos? Eren famílies qui cremaven contenidors i rebentaven aparadors?
Va home, va... De debò que ja n'hi ha prou.

Spacer

Picture
Vegana

...

Date Thursday, September 30th 2010, 4:59 AM

Bé, si llegeixes el comunicat que ha fet la gent del moviment 25 de setembre igual trobes que hi ha coses que no quadren gaire, com ara que no hi havia ordre judicial de desallotjament per tant va ser una ordre política la que ho va engegar, que hi havia gent de seguretat privada clavant cops arreu i a tothom, que els agents oficials no anaven identificats i que tampoc no van trobar cap objecte incriminador dins del banc reapropiat.
Qui va cremar què i pq? No és una pregunta tan fàcil de respondre en un lloc on una assemblea va reunir més de 500 persones (famílies incloses) per trobar claus de volta a una situació que afecta a molta més gent que als fills de papà dels que tu parles.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per Laureta? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Me'n vaig a Colòmbia
  Data 06/11/11 Icona 1524 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Apel·lo per segona
  Data 25/07/11 Icona 888 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Apel·lo a la saviesa
  Data 22/07/11 Icona 1010 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Cal explicar la veritat
  Data 29/05/11 Icona 1645 Data 25 comentari/s  
Spacer
Bullet Ens preocupa l’ensenyament.
  Data 28/04/11 Icona 854 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet La meva iaia
  Data 06/04/11 Icona 1760 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet LOS CIUDADANOS DE ISLANDIA
  Data 27/03/11 Icona 997 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Us he de posar al dia!!
  Data 28/02/11 Icona 973 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet El drama de donar d'alta
  Data 20/02/11 Icona 951 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet La odissea dels colors...
  Data 19/02/11 Icona 834 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Ja tinc pis!!!!
  Data 12/02/11 Icona 941 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Es pot dir més alt...
  Data 05/02/11 Icona 1073 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Un altre que marxa...
  Data 29/11/10 Icona 951 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Va, que no costa res...
  Data 24/11/10 Icona 1132 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet És sostenible el nostre
  Data 23/11/10 Icona 996 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet La "solució"
  Data 03/11/10 Icona 1107 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Com diuen... Gallina
  Data 06/10/10 Icona 1079 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet A la recerca d'un
  Data 28/09/10 Icona 852 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet I mira... Darrerament
  Data 19/06/10 Icona 908 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet I SeGUim i SeGuIm....
  Data 16/05/10 Icona 931 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet La TeLeViSió PúBLiCa
  Data 14/05/10 Icona 853 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Indgnació, ràbia,
  Data 24/03/10 Icona 1006 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet La iaia tenia raó?
  Data 21/01/10 Icona 1358 Data 20 comentari/s  
Spacer
Bullet Avui me n'he adonat...
  Data 15/01/10 Icona 1118 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Què és Arròs Covat?
  Data 03/01/10 Icona 1028 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet La Pegatina!
  Data 21/11/09 Icona 917 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet La crisi del quart de
  Data 21/11/09 Icona 1002 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Connexions!
  Data 21/11/09 Icona 819 Data 0 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Gener

 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer