Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

siddharta ha escrit 51 articles i te 486 comentaris. L'últim article ha estat fet el 30/11/11

perfil de'n(na) siddharta | àlbum de fotos de'n(na) siddharta

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de siddharta

Espai
 

TATUATGES, PÍRCINGS I ALTRES MENDANGUES

Data diumenge 19/setembre/2010 - 12:58 Icona 2361 Data 52

A la majoria d'escoles d'aquest país, per desgràcia, es donen per sentats aspectes de la formació d'una persona que resulten bàsics per anar pel món. Un d'ells és el bon gust, o els mínims del bon gust. Si tu vols portar a sobre, una targeta de visita dient a la resta dels habitants d'aquest planeta: "Sóc un/a ortera i sense contemplacions", llavors, ja et pots fer un tatuatge.

:)



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
palma

FES EL QUE TE ROTI

Date Sunday, September 26th 2010, 1:29 PM

ES SENSACIONAL,TENDRAS ENEMICS....PERO ES QUE SON TANT GILIPOLLES QUE VAL LA PENA.

Spacer

Picture
palma

EFECTIVAMENT

Date Sunday, September 26th 2010, 1:27 PM

UN FILL DE PUTA PER NO RESPECTAR LA MEVA VESTIMENTA BASADA EN UNA PRECIOSA FULLA DE PARRA.JO SI HE RESPECTAT LA SEVA CORVATA.

Spacer

Picture
jaws

Ostres sí

Date Wednesday, September 22nd 2010, 12:32 PM

Que la gent es posi tatus, pircings i altres mandangues (quin mal gust), buff quin problema veure la penya amb aquestes coses, ara que està de moda prohibir podries recollir firmes per impulsar una llei que digui: em fan mal els ulls i presentar-la al parlament.
Buf.

Spacer

Picture
Xiruquet

Aiiiiiiiiii

Date Wednesday, September 22nd 2010, 5:03 AM

Òndia Sidd,quin bloc més exitós!!! Hahahahaha...pel que veig TINC UN PROBLEMAAAAA!!!!(sort que ho dic però no me'n sento). Però jo sóc dels qui porta tatoos (2) i piercings (porto 3 arrecades,i n'havia dut 5...2 les he perdudes)....però alhora he de portar trajo (la corbata...no puc,ja és massa) i estar de cara al públic,i per sort no he pas tingut mai cap problema. Bé si,durant la setmana quan vaig trajat,la gent per la qui treballo (botigues de nivell alt i tal) em saluden i tot correcte...però algun n'hi ha que si et veu el cap de setmana i vaig vestit "normal" no em diu res (hahahahahahaha....potser no em reconeix....hahahahaha)....però dec ser ruc,pq m'encanta pensar que el problema el ténen ells i no jo. Jo saludo com saludo a tothom a qui conec,vagin amb xandall,trajo,banyador,....faltaría més.
Ara en general som la pera....de fet,en general som uns atacats....ens encanta criticar,ara bé: a mi que no em toquin,ni em critiquin....au vaaaaaaaaa,conye!!!
Per cert! Petons a tothom,que fa la tira ue no dic res,per falta de temps....però hi soc de tant en tant.

Spacer

Picture
siddharta

ALFONS CADA DIA

Date Wednesday, September 22nd 2010, 4:09 AM

CADA DIA M'ESTANT SELECCIONANT:

Treballo en un sector on amb 1 ANY HA PLEGAT MÉS DEL 30%,
LA COMPETÈNCIA ÉS A MORT I DES DE FA ANYS !!!

CONEIXES A MOOOLTES DONES QUE PORTIN NEGOCI EN EL MEU SECTOR ?????

CONEIXIES FA 12 ANYS A MOOOLTES DONES QUE PORTESIN NEGOCI AMB 25 ANYETS QUE JO TENIA ?????

JO M'HE PUJAT DALT D'ANDAMIS, CAMIONS PLUMES I CLARABOIES !

Quan veig blocs aquí de sexisme i masclisme em peto de riure !!!

Tu saps el què he d'arribar a "MOURE" per pagar seguretats socials, autònoms, IRPF, IVES i sa puta mare en barca, CADA MES ???
Que coi et penses que em cauen del cel celestial ?????

ÉS UN TEMA DE CONFIANÇA I SENTIT COMÚ:
SI EL CLIENT VOL BON GUST I EM VEU MINIMAMENT ARREGLADA ES MÉS PROBABLE QUE CREGUI EL MEU ASSESSORAMENT.

JO CADA DIA VAIG A LA GUERRA AMB LA MEVA COMPETÈNCIA I A SOBRE GUANYO ( BÉ A VEGADES PERDO GRANS BATALLES ) I si et toca la moral perquè els arquitectes us creieu abans de la crisi una raça a part, per sobre de tooOOots nosaltres, és el teu problema.
Perdona però no em donguis més lliçons.

Spacer

Picture
_Alfons_

Sidd

Date Tuesday, September 21st 2010, 5:43 PM

Has hagut de fer moltes entrevistes de feina tu darrerament ? Com a víctima, vull dir, no com a empresària.
I què faries ? et disfressaries ?
Jo sóc com sóc i posar-me americana i corbata em falsifica, ja no sóc el que sóc (bonica frase, bonic substantiu). A part de la meva aparença alguna cosa em preguntaran, la gent, quan em troben en els llocs. I, si no, pitjor per a ells.

Spacer

Picture
siddharta

Palma

Date Tuesday, September 21st 2010, 1:25 PM

per mi com si la propera entrevista de feina que vas, portes sols una fulla de parra. Ara igual la que realitza t'entrevista és tant fill de la gran puta que et jutja per la fulla de parra. Diga-li tiquis miquis !

Ara si posats el cas et pregunta jutjes per les aparences ? Millor que contestis "PROCURO no fer-ho". No diguis NO HO FAIG MAI. Com molts han dit per aquí, per cert. Més que res, què és la típica ( típica de manual !!! ) pregunta trampa per evaluar el grau de SINCERITAT i HONRADESA de la persona. Jutjar ho fem tots, volent o no.

Escric tot això sabent que tu estàs per sobre de tot plegat, que fotràs el que et rota i en últim terme "la culpa és de la societat que és molt dolenta" i així tu no ets responsable de res, és la "societat què és una merda". Oi ?

Spacer

Picture
palma

jo tenc tatuat al mateig puesto que l'ancla

Date Tuesday, September 21st 2010, 12:19 PM

un "miralijutjam"

Spacer

Picture
palma

persi

Date Tuesday, September 21st 2010, 12:15 PM

criticar no es correcte,es ok veure un home en draps tipo camisa i corvata....es ok veure un home en draps tipo faldilla escocesa.quien gaste saliva en opinar sobre unos trapos esta muy aburrido.yo los haria pasar a los dos con toda naturalidad...es un exemple.

Spacer

Picture
palma

sid,soc un tolerant maleducat

Date Tuesday, September 21st 2010, 12:11 PM

tu ets elegantment intolerant.no es pot ser aixi,ala a la mierda hombre es que es verdad,dijo un hombre muy seri en el congreso...un buen hombre.
los modales los dejo pa quien los quiera.

Spacer

Picture
coner

sidd...........

Date Tuesday, September 21st 2010, 12:40 AM

mas fet rumiar de ferme posar un p.......... c......... aya a baix a la t.......(o un altre arrecada ,saben que tagradan tan) heehhehhe salutttttt.......

Spacer

Picture
_Alfons_

A mi

Date Monday, September 20th 2010, 7:23 PM

Els que m'han fet més curiositat són els de "siempre tuyo" amb la pili tatxada, la juani tatxada, la vanessa tatxada... i anar fent...

Erratica, com que no tens edat ? Eh ? Ja te'n dissenyaré un ... a on el voldries ?
Pitia, no siguis gamberra que el tatuador es desorientaria ;-p

Sidd, de debó, no m'imagino el director del banc amb un tatuatge estrany, però em faria gràcia, vés ! No canviaria de banc.
I jo, amb efectes pràctics, volia tatuar-me el número d'identificació en format codi de barres al palmell de la mà per estalviar-me carnets :-s

Spacer

Picture
stargrida

Ualaaaaaaaaaaaaa

Date Monday, September 20th 2010, 6:45 PM

Com l'has liadaaaaaaaaaa!!!!

A mi els tatoos que m'encurioseixen més són els de tipus "Siempre tuyo Pili" acompanyat de dos cors vermells entrellaçats.....Això deu simbolitzar molt d'amor no?

Spacer

Picture
Pitia

Sidd...tremenda...

Date Monday, September 20th 2010, 4:02 PM

vols dir que no et quedaria prou bé un tatoo allò al mig de l'escot "palabra de honor"???? (i quan dic al mig...dic al mig...que consti). Que sí, que sí...que ets una provocadora!!!!!!!!!

Spacer

Picture
bertran

Curiós el tema

Date Monday, September 20th 2010, 1:18 PM

he estat mirant què se'n diu i crec que hi ha tatoos i tatoos

Hi ha tatoos des de fa segles, com els del yakuza o de no permanents com les dones indies quan es casen i a d'altres cultures més o menys "civilitzades" (ves a saber què vol dir això)

En Bruce Potts té tota la cara tatuada, però no li ha representat problema per trobar feina com a mestre de diversitat.
http://tattoosdayuk.blogs pot.com/2008/09/first-of- many-features-bruce-potts .html

A Josef Ajram, un conegut daytrader de la borsa al que li van fer un reportatge per TV3, tampoc li anava anar encorbatat (tot i la feina que té) i té força tatoos. I aquest fet no sembla molestar a diverses marques que interessat per patrocinar-lo quan fa triatlons i curses d'ultrafons.
http://josefajram.com

Personalment no crec que un tatuatge sigui motiu per acomiadar a algú, però crec que en segons quins casos poden tenir motius... com el com el "zombie boy"
http://dir.groups.yahoo.c om/group/kaybedenler_klub u/message/2881

També hi ha el cas, lamentable, d'una noia que va subhastar a Ebay que li tatuessin la cara. Finalment va guanyar 10000 dòlars i li van tatuar "GoldenPalace.com" al front...
http://comedyjuice.com/up load/2008/10/tattoo10gran d.png

En tot cas, si us en feu un aneu a un professional o us podeu trobar sorpreses:
http://www.theginblog.com /wp-content/uploads/2007/ 12/ugly-daughter.jpg

Spacer

Picture
Ellesmera

el problema del tatoo

Date Monday, September 20th 2010, 11:37 AM

és q és per sempre.
I si te'l fas a un lloc que habitualment portes descobert, com el coll, què faràs quan trobis una bona feina on no estigui permès?
I quan tinguis 60 o 70 anys et continuarà agradant?
Les modes canvien, els cossos amb l'edat també, però els tatoos són immutables.
Ja sé que es poden esborrar amb làser però et deixen cicatrius com cremades de no sé quin grau.

Spacer

Picture
erratica

que waiii

Date Monday, September 20th 2010, 11:00 AM

quant de hyppie cumbi tatuat i foradat que deu haver-hi per aqui eh????
jo es que soc del fes i deixa fer.... i no porto ni tatoos ni piercings, tot i que un tatoo petito no em desagradaria... però ara ja no tinc edat.
I els tius amb vestit i corbata m'encanten.... ara que un paio així amb un tatoo ben posat...mmmmm o perquè coi us penseu que algú em va dir erratica?????

Spacer

Picture
siddharta

El més gros del cas

Date Monday, September 20th 2010, 9:32 AM

és que vaig medir molt les meves paraules a l'escriure'l per no ferir a ningú ... Consti ...

Spacer

Picture
Kelan

Tremendo

Date Monday, September 20th 2010, 9:05 AM

poca gala fas del teu nom..doncs Sidhartta, per començar no hagues perdut el temps en escriure una observació tan vanal i ridícula sobre els tattos i piercings, segona, seguremant o no hagues esmentat el viu i deixa viure, no jutgis per aquestes tonteries i dur o no dur tattoo o piercing no fa una persona més o menys humana o persona, ni més o menys hortera, ni més o mneys, neta, civica etc...tot plegat prejudicis teus, etiquetes teves...i sou valtros els que alimenteu les diferències socials i els complexos, etc...
company, amb respecte....no ens mirem tan el mèlic, que totes i tots som tan dignes de viure sota el mateix cel, blancs, negres, tatuats, calbos, mancus, sords, guapos, horteros o heavys...

salut i amor

Spacer

Picture
Porquet

Crec...

Date Monday, September 20th 2010, 8:33 AM

que en Millet porta un, allà on acaba l'esquena, que posa "Us he donat a tots pel..."

I l'Alierta, en Fainé, etc... porten un "Juas juas juas" al melic, per no riure-se'n de tots directament a la cara.

Spacer

Picture
kynliu

???

Date Monday, September 20th 2010, 8:33 AM

I no es mes salvatge foradar les orrelles a un bebe acabat de neixer? i mes hortera posar or o brillants a les seves orelletes?
No porto cap tatuatge, pero mai jutjaria a ningu per el fet de portar-ne.

Spacer

Picture
siddharta

Insisteixo

Date Monday, September 20th 2010, 7:56 AM

algú ha vist mai un alt càrrec o intermig, polític, econòmic o social ... amb un tatoo enorme al coll ???

Spacer

Picture
_Alfons_

Jo...

Date Monday, September 20th 2010, 7:43 AM

fa 16 anys qu eno m'he posat corbata. L'última vegada la vaig dur 2 minuts, a petició d'una persona. L'anterior, mitja hora, també a petició d'una altra persona. I prou. I ara, ni que m'ho demanés la reina d'Anglaterra (i colònies adjacents), excepte si hagués d'anar a casa seva, que no crec que hi vagi mai.
Hi ha tatuatges que m'agraden i tatuatges que no. Una amiga en porta un molt bonic i significatiu al pubis, i realment és molt seductor. ambé és bonica la pintura corporal, si ens vestim amb colors en comptes de robes, no ?
Pels pírcings dic el mateix.
És clar, queden els prejudicis ("judicis previs"). Cada imatge denota "un tipus de persona" i tendim a fixar aquesta etiqueta.
Sempre hi ha problemes, però: si us feu un tatuatge, procureu que no us cobreixi la columna vertebral, que impedireu l'anestèsia local peridural en cas de necessitat; si us feu un pírcing, procureu que sigui en un lloc protegit, que l'altre dia vaig veure una noia a qui gairebé li arrenquen el melic, per accident.

Spacer

Picture
cavallfort

jo

Date Monday, September 20th 2010, 7:28 AM

no porto tatus ni piercing. Suposo que perque no m´agrada prou. Però un tatu petitet en un lloc ben adient, no hi queda pas malament ehh (almenys en una dona) Altra cosa són els/les que duen 40 pearcings i 200 tatus....més aviat semblen un arbre de nadal....
Per tant, jo no parlaria d´orterada si no més aviat d´excés.

Francament, em molesta més una dona hipermega perfumada, i q com diu la lileta porti 5 capes de vernís a la cara, que no un bonic tatu o pearcing

Spacer

Picture
siddharta

Lileta

Date Monday, September 20th 2010, 6:47 AM

Tu fes el que vulguis i jo faré el mateix ...

Quan vas al banc et trobes gent amb aquesta indumentària ? polítics ? empreses ? Sols pregunto eh .....

:)

Spacer

Picture
TomasM-Porta

A veure si ho entenc

Date Monday, September 20th 2010, 5:36 AM

Qui vesteix amb camisa, traje i corbata és criticable i sembla un bufó. Qui porta tatuatges i pircings, en canvi, sembla un senyor. No entenc perquè us costa d'acceptar les crítiques. Vosaltres no critiqueu a qui us dona la gana?

Spacer

Picture
lileta

Persi,

Date Monday, September 20th 2010, 5:34 AM

el que vull dir és que du un tatuatge o piercing no significa ser una mala persona, o no tenir professionalitat; sino que la persona que el du es una persona més, i probablement el dugui per algun motiu, per algun gust,... En el meu cas, dic q el meu tatuatge al peu es "ser jo", que diu molt de mi...(aixo es el q penso, potse algu altre no) i que per tan, forma part de tot el meu jo, ja que per mi no es un complement mes de "kita i pon" o de "una simple moda". I per aixo pregunto que passa amb la resta de complement, convinacions, etc q fa la gent...

Spacer

Picture
ovidius

Les tonteries que un ha de llegir

Date Monday, September 20th 2010, 5:24 AM

Els pitjors de tots son els que vesteixen "elegantment", i ho fico entre cometes,perque per a mi son bufons.

Jo en porto 2 tatuatges,i no per aixo deixo destimar,de ser feliç etc....
Treballo en un hospital,i a vegades em veuen el tatuatge i em diuen que els hi ensenyi,pero he tingut la sort que la gent que estic envoltada no jutja com tu, si no que valoren molt mes la persona interior.

salut !

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Lileta

Date Monday, September 20th 2010, 5:20 AM

No entenc el teu argument. A tu per a ser única no et cal fer res: ets única sense pircings, ni tatuatges, ni minifaldilles, ni maxifaldilles, ni res. De debò creus que són els tatuatges i els pircings les que et fan única?

Spacer

Picture
lileta

uuufff

Date Monday, September 20th 2010, 4:46 AM

Jo discrepo, i molt molt. I no pas pq em toqui la moral, sinó pq jutges per una imatge i no per com és cada persona, per quina mena de cor te. Jo soc doncs una d'aquestes persones "orteres" (com defineixes, tot i que també discrepo en la definició d'aquesta paraula) que du un tatuatge i un piercing, i treballo amb infants i evidentment tracto amb els pares, i mai mai han dit re, ni he tingut cap problema, ben al contrari. I que dugui això, això que a mi em fa sentir com a Lileta única, no vol dir que en la meva feina no sigui seria o sigui menys professional. Pq jo t'asseguro que me topat amb penya que molt ben vestideta amb roba ben convinadeta...de bones marques..., i després han resultat ser lo pitjor del pitjor professionalment.

I que em de fer doncs...tenir uns patrons per ser ciutadà no "ortera" i anar tots pel mon exactament iguals? O mira...millor una altre pregunta: si els que duem aquestes coses som "orteres"... què passa amb les que només duen mini faldilles i escots fins al melic? o els que van amb tratje? les que només duen roba de marca ben cares (tomyhilffiger, adolfo dominguez...) i conjuntades amb complements ben i ben cars? o els que duen els pantalons ensenyant els calotets? o les que porten sabates de talo hiperalts? els que vesteixen tot de negre? etc etc etc... pq ja posats a jutjar....no???
A més a més, no crec que la gent que duguem tatuatges / piercings ens pasem el dia a la feina parlant d'aquests, mostrant-los,... Jo per exemple, duc el tatuatge al peu i per tan...només es veu de tan en tan i fins i tot, he tingut pares/mares encuriosits. El piercing el duc al nas i molt sovint ni recordo que el duc! I mira, el tatuatge no és cap simbol, és simplement una liana de flors, fulles i papallones; pq?? pq volia ser la LILETA unica, volia algo que fos jo i aixo...crec q diu molt de mi (si em coneixes, pq si no em conexes doncs passa això...que me de trobar en etiquetes com ORTERA).

Penso que comença a ser hora de que tinguem llibertat, de no jutjar per la vista. Com bé diu en Rasko, son gustos...hi ha qui du un tatuatge i hi ha qui va maquillada amb tres tones de pote, qui porta un piercing i hi ha qui du un barret, una bufanda, nois que duen bolso i noies amb pantalons (en epoques pasades es jutjava a les noies que anaven amb pantalons). Aixi que fem? retrocedim en el temps i imposem un mateix patró per tothom? o deixem que cadascu sigui com vulgui i sigui unic i ens doni la possibilitat de coneixer quina persona hi ha dins seu?

Petons liles genteta!

Spacer

Picture
seifu

A mi no em toca la moral

Date Monday, September 20th 2010, 3:57 AM

que algú es faci un tatuatge o un pírcing a la orella en forma d'arrecada, que cadascú vagi com vulgui.

N'hi ha de més macos i que no son tant, però en qualsevol cas no els pre-jutjo per fer-se'l

Spacer

Picture
siddharta

Jo sols

Date Sunday, September 19th 2010, 6:33 PM

dono la meva opinió. Com en els diferents blocs i comentaris cadascú diu la seva.

I, al qui li toqui molt la moral, ell sabrà per a quin motiu li toca tant la moral !

Spacer

Picture
zinc

ostres!!!!!!!!

Date Sunday, September 19th 2010, 6:27 PM

jo es que soc molt simple,ja ho sabeu.Cada cop mes,en serio,sé de pircings i de tatuatges i en podrie parlar molt,pero no..........,sols diré que no us jutgeu els uns als altres i que viure es molt divertit,amb o sense,res.

Una abraçada
Dolors.

Spacer

Picture
Rasko

El bon gust...

Date Sunday, September 19th 2010, 6:16 PM

és una convenció social/cultural/personal que canvia en cada lloc i moment històric. Això no treu que avui en dia cadascú de nosaltres tinguem força llibertat en la manera d'expressar "aquest nostre bon gust personal" en la comunitat.
Jo mai em posaré ni un tatuatge ni un piercing. Ara qui no porta alguna d'aquestes dues ornamentes és estrany doncs està molt estès, sobretot entre els adolescents i la joventut. Modes? Segurament, com als 60 les melenes, els 70 les discos, etc.
I si us hi fixeu, estan sobretot de moda els tatuatges amb motius i lletres orientals... crec que si demanés a algun dels adolescents que porten aquestes lletres i els demanés realment què significa no em sabrien dir el simbolisme que amaguen aquelles lletres... ai les modes, compte!!

En tot cas, confesso que des d'aquest estiu porto una andròmina més en la meva disfressa: un barret que em vaig comprar a Bordeus (a l'HM per 5 euros, no us penseu :D) Al principi em feia vergonya i més a la meva ciutat-poble on no en veig massa de barrets, si de cas de cases de barrets si. En fi, que uns porten tatuatges, piercings, altres barrets, etc.

Bon gust, mal gust.. no sóc qui per dir què és un o altre.

Spacer

Picture
siddharta

El que m'hagis de dir

Date Sunday, September 19th 2010, 5:50 PM

m'ho dius a la cara Akuari.
I no amagat darrera una pantalla d'ordinador.

Spacer

Picture
akuari

m'has dit horterà???

Date Sunday, September 19th 2010, 5:30 PM

en duc dos sidharta, i prou macos que son, signifiquen molt per a mi, de totes maneres gràcies per calificarme, si sàpiguessis mai com et podria calificar jo a tu.....

Spacer

Picture
siddharta

Palma

Date Sunday, September 19th 2010, 5:16 PM

Em sembla que jo no té insultat de forma barroera.

Spacer

Picture
palma

APOLOGIA DEL MAL GUST

Date Sunday, September 19th 2010, 4:59 PM

vistete unos dias para gustar y vistete otros dias para disgustar.la gente que te siga tomando en serio es la que verdaderamente merece la pena,el resto no no deberian trabajar de cara al publico,su moral retorcida los inhabilita,los hace inutiles...no pueden ser justos,tolerantes,educados y por lo tanto no pueden ser serios de espiritu

Spacer

Picture
palma

ESTAS INTOXICADA

Date Sunday, September 19th 2010, 4:49 PM

DE MOLTA MORALIDAD BARATA DE LA DRETA MES RANCIA.
SOC INCREIBLEMENT SERIO,NO ME INTERESA TRABALLAR AMB NIGU QUE PUGUI CONSIDERAR UN TATUATGE COM ALGO IMPORTANT AL CURRICULUM,...ES UNA BONA PISTA QUE NO ES UNA EMPRESA DE ALTOS VUELOS,SINO UNA QUE VEN FUM.MAI DONO FEINA A LA MEVA EMPRESA A NIGU QUE VENGUI VESTIT COM DICTA EL PROTOCOL,NO ME DONE CAP CONFIANÇA.AL CONTRARI ESTIC MOLT INTERESAT EN EL CURRICULUM DE ALGU QUE TE LA NATURALITAT DE VENIR AMB EL LOOK PROPI.ES UNA PISTA QUE TE LA ACTITUD DE TENIR UNA RELACIO PERSONAL-LABORAL AMIGABLE.

Spacer

Picture
siddharta

Palma

Date Sunday, September 19th 2010, 4:06 PM

tots sabem que el 50% dels mestres van vestits com nens i nenes preadolescents de 10 anys. No és un exemple ni representatiu, ni significatiu.

ULL ! HE DIT EL 50% ! NO TOTS ...

Spacer

Picture
siddharta

La propera vegada

Date Sunday, September 19th 2010, 4:01 PM

que facis una entrevista de feina i la facis de 10/10 i així i tot, et descartin, pregunta't si el fet d'anar com sortit del frenopàtic més proper, hi guarda certa relació. Perquè hi guarda i molta: Es evident, és el primer que es veu de tu i a sobre és el que no necessita cap tipus d'explicació. No ho sé tu, però a mi, a la feina, m'agrada que em prenguin seriosament.

El gust no és personal. Aquesta frase ja dennota falta de ...
O es té gust o no és té i no es neix amb ell, s'educa. Com tot.

El que hi han són diferents estils. Per exemple estarem tots d'acord que Gaga té un estil: Molt trencador, molt imaginatiu i sense cap tipus de barreres. Però en té. Ara, per fer això s'ha de saber i molt. I no tothom en sap. Aquí hi ha la seva gràcia.

Spacer

Picture
palma

per cert aquest company citat

Date Sunday, September 19th 2010, 3:52 PM

ara es mestre,i a mes de lo que pugui aportar als nens intelectualment,la seva pinta de pirata es la millor ensenyanca per crear nens tolerant.crec que no ser tolerant amb qualsevol tipus de decoracio corporal hauria de ser considerat delicte i per tant ser tractats com a delincuents.JA ESTA BE HOME!!!

Spacer

Picture
Porquet

Per ser hortera, fes-te un tatuatge...

Date Sunday, September 19th 2010, 3:48 PM

o obre la boca. Que hi ha frases o pensaments que, com els tatuatges, necessiten d'un làser per a esborrar-se.

Spacer

Picture
palma

a mi no me agraden els tatuatges.

Date Sunday, September 19th 2010, 3:40 PM

pero tania un company de feina,que emportaba un,i notava les mirades despreciatives que li fotien algunes persones poc tolerants,que ves a sebre quin judici rapit li feien(gent que mai voldria com amics),sentia tal vergonya per la existencia de aquets ignorants,que fent us de la meva llibertat,moralitat i solidaritat al meu company vaig decidir fermen un ben visible.quan me demanen que vol dir...dic que sols es un exel.lent identificador de gilipolles.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Jo estaria a favor que tothom vagi com vulgui

Date Sunday, September 19th 2010, 3:11 PM

al carrer. Però també a que tothom pugui criticar el que veu. La llibertat no és només dels que ens vestim, també és dels que veiem. Tots podem criticar i ser criticats.

Spacer

Picture
ignatxo

I les tribus aborígens...???

Date Sunday, September 19th 2010, 3:04 PM

Una tribu aborígen, que pel seu nom denomina una civilització en el seu estat més primitiu de nivell de vida, no es basen en unes estrictes normes socials (els homes ensenyen els ous, les dones també van nues;... I així tan feliços, amb piercings per tot arreu i tatuages de cap a peus... I son gent tan normal i intel.ligent. Peruè tanta norma d´uniformitat i imatge? Aquí, a la nostra civilització, hi imperen el sexisme i l´exquisidesa d´uns gustos emparaulats per uns dogmes socials; perquè a sobre encara ens haguin de venir amb normes de moral i vestir bé... Jo m´he deixat poblar la barba, per exemple, perquè em vé de gust. I tinc un pìercing a cada orella, doncs, perquè em vé de gust... I si em poso un dia un tatuatge al cul amb la sentència: "Amor de madre" o "Nascut per Perdre" me´ls posaré evidentment perquè em venen de gust,...Error magnànim el d´emparanos en unes regles d´imatge... Tothom té dret a escollir una opció en la seva imatge... No perquè a l´escola t´aturin amb un: "eP! aquí no entris! Amb piercing o tatuatge; faldilletes o amb pantalons que els arriba als genolls... Son noves modes, és natural.
Salutacions,
Natxo

Spacer

Picture
mql35

...a mi tampoc m'agraden

Date Sunday, September 19th 2010, 2:20 PM

ho trobo el que es diu "ordinari"....pero....cada vegada que penso que alguna cosa de les que fan o porten els més joves no m'agraden, també penso que als meus pares tampoc els hi agradaven els meus cabells llargs ni la meva musica, ni... etc etc i potser que no ens agradi el que fan o porten els joves es només la constatació de que ens fem grans...

Spacer

Picture
violeta35

aixi k..

Date Sunday, September 19th 2010, 2:13 PM

tots hem de seguir el mateix patró? les nenes amb faldilletes i els nens pantalonet curt?? au va nomes faltaria, una persona no es mes o menys educada perquè porti un tatto o qualsevol cosa que li vingui de gust! jo porto un tatto, pircing, el cabell lila i depèn del dia vesteixo "diferent" aixo vol dir que a l'escola i ha casa no em van educar be?? que tinc mal gust?? diria que estas molt equivocat tot i que em sembla molt respectable que a tu no t'agradin els tattoos i "objetos varios" no per aixo has de qualificar d'horteres als qui en portem!


.

Spacer

Picture
Ellesmera

A mi no m'agraden

Date Sunday, September 19th 2010, 1:59 PM

ni pircings ni tatuatges.

Els pírcings em semblen automutilacions i els tatuatges els veig com una peça de roba de moda (amb el problema de que quan te'n canses no te la pots treure)

Spacer

Picture
ultramar

Jo tambè discrepo.

Date Sunday, September 19th 2010, 1:52 PM

Potser si que a les escoles han d'haver unes normes, però no a fora. El gust és una cosa molt personal, i nomès faltaria que ens diguessin com ens em de vestir o ornamentar.
Justament les diferéncies són les que ens fan únics, no? i sovint l'indumentária és tambè un llenguatge, una manera d'expresar-nos.
Jo tampoc porto tatuatges ni pircings, per que no m'agraden per a mi. Però de tant en tant veig algun que m'agrada, per que va bé amb la persona que el porta.
En cambi, sempre he trobat horribles als homes amb pantalons de pinzes. O les corbates. O les sabates de saló, aquelles de tacò baix, per les dones.
Per gustos els colors.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Crec que la bellesa no necesita aditius

Date Sunday, September 19th 2010, 1:37 PM

ans al contrari, sovint aquests aditius fan com les salses de tomàquet que destrocen els bons plats. La bellesa clàssica és sempre molt simple.

Jo no parlaria d'horteres, però el meu gust coincideix amb el teu. I estic d'acord amb tu: crec que de la mateixa manera que no es deixa entrar noies amb burques i vels i tot això, s'hauria de procurar ser més restrictiu pel que fa a l'estètica. El gust és discutible, però a l'escola s'hi ha d'anar vestit d'una manera austera i elegant. I no a cridar l'atenció o a lluir-se.

Es clar que hauriem de començar per veure com van els mestres. Alguns semblen pirates, I, pel que fa a elles, sembla que vulguin semblar més adolescents que les seves alumnes. Com poden educar sobre el bon gust aquests individus?

Algú hauria de posar de moda l'elegància de la senzillesa. Crec.

Per cert, un dia, la meva filla gran tenia l'ull de vellut i es va pintar l'altre ull per dissimular. No la van deixar entrar al cole fins que es despintès i li van preguntar si es pensava que anava a una festa. I després ens van enviar un correu a casa a demanar explicacions. Jo, que mai no m'entero de res, vaig fotre el crit al cel, és clar. No m'agrada que es pinti ni quan surt de festa...

Spacer

Picture
gelatina

Discrepo...

Date Sunday, September 19th 2010, 1:03 PM

ja que no em considero hortera i m'agraden els tatuatges, depen de quins, és clar. Llàstima que tinc una pell delicadota i no me'n puc fer un, però si no ja el tindria dibuixat.
Per gustos... els colors!!!
:-)

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per siddharta? Aquí son els últims articles.

 
Bullet CYRANA
  Data 30/11/11 Icona 2789 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet INAUGURACIÓ DE LES
  Data 21/02/11 Icona 1723 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DIADA DE SANTA EULÀLIA
  Data 11/02/11 Icona 1419 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet RESTAURANT CAL RAMONET
  Data 23/01/11 Icona 1685 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet M'ENCANTAAAAAAAAAAAAAA
  Data 17/12/10 Icona 1586 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet SETMANA FANTÀSTICA
  Data 03/12/10 Icona 1721 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet AVUI ÉS EL DIA D'ACCIÓ
  Data 25/11/10 Icona 1565 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet LA FELICITAT PROVOCA
  Data 22/11/10 Icona 1671 Data 15 comentari/s  
Spacer
Bullet SE NON È VERO È BEN
  Data 07/11/10 Icona 1655 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS BURKES INVISIBLES
  Data 13/10/10 Icona 1666 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet THE SARTORIALIST
  Data 27/09/10 Icona 1671 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet MAXORRES, NENES I IAIONES
  Data 23/09/10 Icona 1917 Data 19 comentari/s  
Spacer
Bullet CRISTÒFOR, PELS AMICS
  Data 05/09/10 Icona 1698 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet TIRA "PIROPOS"
  Data 02/09/10 Icona 1907 Data 22 comentari/s  
Spacer
Bullet EN ESTRANYS PARATGES
  Data 17/08/10 Icona 1625 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet A BCN (SENSE TANT GUIRI
  Data 10/08/10 Icona 1803 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet PLUJA D'ESTELS
  Data 02/08/10 Icona 1713 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet PER COHERÈNCIA
  Data 08/07/10 Icona 1883 Data 33 comentari/s  
Spacer
Bullet AJUDA'NS A DECIDIR
  Data 08/06/10 Icona 1542 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet NI BLANC NI NEGRE
  Data 06/06/10 Icona 1829 Data 20 comentari/s  
Spacer
Bullet COLITA
  Data 01/04/10 Icona 1478 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet VENS AL TEATRE ?
  Data 09/03/10 Icona 1659 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet LA RUTA 1714
  Data 05/03/10 Icona 1558 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet DICTAT CATALÀ A PERPINYÀ
  Data 04/03/10 Icona 1845 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet ANY JOAN MARAGALL 2010-2011
  Data 03/03/10 Icona 1864 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet L'Alfred, l'Indiana
  Data 01/03/10 Icona 1654 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet ART
  Data 13/02/10 Icona 1757 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet LA PROFECIA
  Data 16/01/10 Icona 1739 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet PREMIS DIGNITAT
  Data 11/01/10 Icona 1562 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet La Crònica
  Data 05/01/10 Icona 1580 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Caius Juli Vigil
  Data 01/01/10 Icona 1706 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Per cert !
  Data 26/11/09 Icona 1740 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Des dels Estats Units
  Data 21/10/09 Icona 2066 Data 28 comentari/s  
Spacer
Bullet CALIFÒRNIA
  Data 13/10/09 Icona 1679 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet MOULIN ROUGE
  Data 10/10/09 Icona 1488 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet EXHUMACIÓ DE LORCA
  Data 06/10/09 Icona 1896 Data 18 comentari/s  
Spacer
Bullet Tens una nova HISTÒRIA
  Data 05/10/09 Icona 1526 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet PECATS ... ;)
  Data 16/09/09 Icona 2282 Data 33 comentari/s  
Spacer
Bullet 60 POBLES ALHORA !!!
  Data 15/09/09 Icona 1464 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet DEMÀ TOTS CAP A ARENYS
  Data 12/09/09 Icona 1530 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet ISRAEL ...
  Data 27/08/09 Icona 1687 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet DIA INTERNACIONAL
  Data 13/08/09 Icona 1822 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Què és un transparent
  Data 09/08/09 Icona 1579 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet EXPLOSIÓ D'ALEGRIA
  Data 31/07/09 Icona 1431 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Qui és la gent ?
  Data 05/07/09 Icona 1885 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Sant Francesc d'Assís
  Data 30/06/09 Icona 2818 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet La primera vegada
  Data 26/06/09 Icona 1495 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet T'ho imagines ???
  Data 24/06/09 Icona 1534 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Mark Twain, Oscar Wilde
  Data 21/06/09 Icona 1667 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet PRESIDENTS
  Data 18/06/09 Icona 1454 Data 2 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 

Octubre

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer