Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

erratica ha escrit 167 articles i te 1980 comentaris. L'últim article ha estat fet el 31/03/12

perfil de'n(na) erratica | àlbum de fotos de'n(na) erratica

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de erratica

Espai
 

Avui el pare l'ha renyat!

Data dijous 9/setembre/2010 - 04:37 Icona 1987 Data 28

Ramon Tremosa sempre m’ha semblat un capullo, i se que pot ser ofensiu i englobeu-ho en les “coses que no s’han de dir” però els fets m'avalen.

“Montilla és el president que Franco somiava en una Espanya en democràcia” la base falla. Franco somiava en una Espanya en democràcia? NO doncs ja està… la resta no mereix més comentari.

Franquisme sociològic on la base es posar les eleccions en un dia de barça-madrid…. Se m’escapa… que m’ho expliquin… Que jo recordi o m'hagin explicat Franco mai va fer coincidir un partit de futbol amb unes eleccions no?

La seva frase de provocador de traca i mocador desqualificant a Montilla em sembla una estupidesa, es pot cridar l’atenció de maneres més intel•ligents si es que la teva amplitud mental te’n fa capaç.

Qui em coneix no em pot acusar de Montillista, però el president del meu país m’agradi o no és la figura institucional que em representa. I segurament se’l pot acusar de moltes coses però em sembla que no de franquista.

Tampoc soc una fan de convergència, tot el contrari, malgrat que tinc amics convergents als que m’aprecio molt. Com a partit, si poses un personatge així a les teves files ja saps a que t’arrisques. I es que CIU viu en una esquizofrènia constant, sobretot depenent del període on estem. Si s’acosten les eleccions son moderats i amb capacitat de pactar amb qui sigui, repeteixo amb qui sigui, i aquestes eleccions podem veure coses molt divertides. Això si entre els períodes electorals son independentistes.

En Tremosa però suposo que anava bé per demostrar com d’independentistes son els de CIU.

I ara surt en Mas i el renya… aixxx dolent dolent!!…. Diu que l'enten però que no es vol referir al tema amb aquests termes..... L'enten eh? no us ho perdeu. Avui 24 hores després a RNE el comdemna. Quanta feina que fan els assessors que no es veuen no? Quanta farsa.

I anem al tema. Ja sabeu que soc molt culé, però què passa que no hi ha temps per tot? Que no es pot votar i anar a veure el futbol? Que no hi ha prou hores al dia?

I en qualsevol cas? Quanta gent hi cap al Camp? 100.00 i quants votants hi ha al país?

De veritat creieu que el PSC ho ha fet per assegurar-se una baixa participació?
Perdoneu però si algú pensa això, com és el cas del senyor Tremosa, es que creu que els catalans som uns irresponsables i uns ignorats. Que espero no sigui el cas.

Per cert, el meu eurodiputat l'Oriol això mai ho faria....



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
sarralenc

A veure si puc "enganxar" el que

Date Monday, September 13th 2010, 2:26 PM

Ni tinc prou temps ni tinc prou capacitat per "analtzar" si catalanisme, si independentisme, si espanyoliste,......per a mi ho he de simplificar: LLIBERTAT!

Que no em vinguin amb "CALMA", "SENSE CORRE", "POC A POC", "ARA NO TOCA".....

!QUE JO NO VIURE 100 ANYS, per seguir ESPERANT!

Ara SI QUE TOCA!!!!

Com ha dit algu, ARA O MAI!

Els que estimem Catalunya, (malalts, com ens diu en cetic, o no) nomes tenim UNA ALTERNATIVA:
o triem seguir sent una servil colonia d'Espanya i oblidemnos de TOT, (dignitat, respecte per avantpassats, identitat, futur dels fills,...)
o triem la LLIBERTAT!

Jo triare la LLIBERTAT!

He vingut a Cataluya des de Canada per votar per la LLIBERTAT,

El dijous, 2 de setembre vaig ser a Vic i vaig escoltar a Uriel Bertran, a Alfons Lopez Tena,Joan Laporta.
El divendres, 10 de setembre, al Fossar de les Moreres, vaig sentir al batlle d'Arenys de Munt, Carles Mora, a Rut Carandell i a Jordi Gonzalez (no al locutor)
i el 11, vaig parlar amb Joan Carretero.

Estic d'acord amb tots ells. El que els hi vaig demanar tant a Rut Carandell com a en Carretero, que fessin el possible per anar JUNTS amb els de Solidaritat.

Aixi com hi ha Convergencia i Unio, per que no hi pot haver Reagrupament i Solidaritat?

(podria ser.....RS...TxC......Reagrupament + Solidaritat = Triomf per Catalunya)

I regret I can't give more explanations. I have a MacBook I do not handle it too well. I have no accents and I am losing my ability to write in Catalan.I AM REALLY SORRY!

VISCA CATALUNYA LLIURE!!!A

Spacer

Picture
siddharta

Erràtica ...

Date Friday, September 10th 2010, 10:15 AM

Tu ets com Armani :
No passes de moda ...

:)

Spacer

Picture
clic

o...

Date Friday, September 10th 2010, 6:10 AM

és Madrid-Barça... algú sap on juguen?

Spacer

Picture
clic

eeei

Date Friday, September 10th 2010, 6:08 AM

que el diumenge del Barça-Madrid guanyarà el Barça que m'han dit que el Laporta es presenta!

Spacer

Picture
manelg

i l´independencia per on passa?

Date Friday, September 10th 2010, 4:32 AM

seria un cami fàcil? sentimental pràctic? no se jo no tinc tant clar q guanyes un si a una independencia ,més encara si penso en l´estudi demogràfic de gent amb dret a vot...

Spacer

Picture
erratica

Persi...

Date Thursday, September 9th 2010, 5:11 PM

tinc ben clar que he passat de moda.... soc una tendencia down

Spacer

Picture
_Alfons_

Us llegeixo...

Date Thursday, September 9th 2010, 4:17 PM

...i em feu por ! Molta por ! Hi afegeixo en Tremosa al "vosaltres" que em fa por, eh?

Només, el pobre Montilla, com tots els altres, l'única cosa que han fet i dit els darrers dies és que cal votar Independència. Escolteu bé les reaccions, i escolteu bé el discurset del Montilla.
No ho diu més clar perquè el Corbacho li fotria un mastegot. Però ho diu. El que passa és que no vol que se li noti.

Ah, i a part de si "els meus no són els teus i marquen més paquet però els teus van pactar però no pacten i per culpa seva aquell altre va fer però no fa gaire...", encara penseu que hi ha alguna altra opció entre el suïcidi o la Independència ? Perquè tot terme mig passa per modificar Constitucions i règims legals difícilment modificables, eh ?

Spacer

Picture
manelg

es que

Date Thursday, September 9th 2010, 12:40 PM

erc ,està al govern pq ha guanyat ellecions? és que carod o colom o rahola son el millor exemple home persi a cadascú el q és seu i per cert que no hi està al govern IC?

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Hi ha algu que cregui de debò

Date Thursday, September 9th 2010, 11:44 AM

que Jordi Pujol ha lluitat tota la vida per tal que Catalunya sigui una comunitat autònoma?

Es que ningú no se'n recorda que ERC es independentista només des de fa dos dies?

Es que Montilla va guanyar les eleccions perquè el PSC té molts vots o va ser ERC qui el va fer president?

Es que ERC està tan avergonyida de la gestió del seu govern que diu que ja no tornarà a tripactar?

Es que...!

Spacer

Picture
vetera

Catalanista?, independentista?,

Date Thursday, September 9th 2010, 10:34 AM

Només dues coses cavall,

A aquests em referia quan et deia que calia adjectivar-los d'un altre manera, per a mi no val la paraula catalanistes, tu entens un espanyolista que no vulgui que el seu estat sigui independent?.

Tens raó, en Pujol no ha dit mai que fos independentista, però sabem si realment ho és?, coneixent la seva ambigüitat en aquest assumpte, no podem també pensar que ha estat un càlcul de rendibilitat política?. No tinc més informació que la de qualsevol, però jo crec que ho és!.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Erràtica

Date Thursday, September 9th 2010, 10:28 AM

Ets una provocadora d'esquerres i això ja no s'estila, coi.

Spacer

Picture
cavallfort

hahahah dolenta !!

Date Thursday, September 9th 2010, 8:12 AM

que jo aventuri q en mas és el pòxim president dl país, no vol dir q sigui el meu desig ehh.Coi q tb deia q Rosell seria el president del Barça....i ja saps amb quina passió ho explicava...
Veterà; jo sóc independentista com tú, però discrepo del q dius. conec catalanistes q no volen l'independència. Em ve al cap un tal Pujol q no n'era (d independentista) i no crec q poguem dir q no era catalanista.

Spacer

Picture
vetera

Fatxa, segur que no!

Date Thursday, September 9th 2010, 8:01 AM

En Tremosa, i jo al menys ho interpreto així, no ha dit que en Franco somies en un President per Catalunya, ha dit que si involuntàriament, com tots els somnis, ho hagués somiat, que no vol dir, com tu saps, desitjat, hagués pensat per una Catalunya en democràcia, en un prototipus de president com en José Montilla, molt més influent i creïble a Catalunya que no pas els del PP.
I per deixar les coses clares, ningú ha dit que en Montilla fos fatxa, perquè no ho és!, però jo no entenc un catalanisme que no vulgui la independència d'Espanya. Adjectiva'ls tu mateix, però segons el meu parer, no serveix catalanistes pels que no la volen. I segur que ho podríem discutir molt

Spacer

Picture
erratica

perdó cavall

Date Thursday, September 9th 2010, 7:54 AM

recordava una frase veient el mas com... nena saluda al nou president de catalunya o alguna cosa així... dec estar confosa.....

Spacer

Picture
cavallfort

erràtica....

Date Thursday, September 9th 2010, 7:33 AM

tú flipes, no??? :-))
Aprofito per dir, que si als q no són independentistes, els titllem d'espanyolistes, i als q no són catalanistes, els considerem fatxes.....penso q o bé tenim un problema de lèxic, o mental...
Crec q hem d'anar a favor nostre amb arguments i no anant buscant enemics a tort i dret com argument principal.
I

Spacer

Picture
erratica

cavall....

Date Thursday, September 9th 2010, 7:20 AM

tu no eres convergent????

Spacer

Picture
cavallfort

mmmmm

Date Thursday, September 9th 2010, 7:08 AM

Que en Franco somiava en un president per Catalunya???? hòstia no ho hagués dit mai....
Sort que 24 abans el Mas, reclamava fairplay

Spacer

Picture
erratica

segur que de tots els contactes que tens

Date Thursday, September 9th 2010, 6:54 AM

n'hi hauria algun que em faria molta més il.lusió que em presentessis.... :)

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Bueno, els de lletres

Date Thursday, September 9th 2010, 6:53 AM

que, a més, volem ser liberals, tolerants i relativistes és difícil que en caiguem. Simplement mai no hem aspirat a tenir la veritat. Només donem opinions i no solen ser gaire contundents.

Per cert, algun dia et presentaré al Ramon i ja em diràs el què...

Spacer

Picture
erratica

Persi

Date Thursday, September 9th 2010, 6:42 AM

no esperava menys de tu... algun dia ja cauràs de la parra... amb carinyu eh? ;))

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Pos jo penso que te raó

Date Thursday, September 9th 2010, 6:24 AM

1. Que Franco sabia perfectectament que després d'ell a Espanya hi hauria una democràcia monàrquica.

2. Que, posats a haver-hi autonomies regionals, que les presidisin espanyolistes com Montilla o Fraga era el millor.

3. Al tanto, que en Tremosa no ha dit que en Montilla fos franquista, però vaja, si vas a mirar els excarrecs franquistes que corren per aquests mons de deu, te'n faries creus.

4. Que els socialistes es refereixen constantment a CiU com el franquisme socio`lògic i no passa res. Com si els dirigents del PSC - fins ara - no haguessin estat de Sant Cugat - Sant Gervasi.

5. El problema que té en Tremosa és que és poc polític i diu massa el que pensa en comptes de pensar el que diu. Però això no vol dir que estigui equivocat sinó que no és políticament correcte, crec. I això el fa un polític diferent.

Spacer

Picture
erratica

veterà nomes dues consideracions

Date Thursday, September 9th 2010, 6:17 AM

No soc una fan de'n Montilla, ja ho he dit, no defensaré la seva acció de govern i ja he explicat que tenim el president que els catalans volen... En Maragall era tant poc nacionalista com ell, però es que mai ningú va dir que en Montilla fos independentista, ja sabem el que hi ha...
La segona, 23 anys de ciu i tot el que ara ens sembla que en vuit anys ha d'arregalr el PSC ja s'ho van trobar, la no descentralització de res i clar que si una megareacció contra la sentencia del TC... Acció CAP ah si, dir que aquesta legislatura CIU no estava per parlar d'independència, si d'economia, com si no sabessin que l'economia faria un gir post independència....
Ara en Tremosa l'ha cagat, no es pot menysprear als catalans com si fossim idiotes, o anem a futbol o anem a votar i no es pot dir això del president del país, que de fet mai ha vengut el que no és.... i crec que està bastant a les antípodes del feixisme...
Ara si es tracta de deixar anar estirabots en un blog per augmentar el nivell de lectures que vingui al xat.cat, que aquí ens ho podem permetre perquè ningú ens paga un sou per ser uns bon polítics, sensats i conseqüents....

Spacer

Picture
vetera

A favor d'en Tremosa

Date Thursday, September 9th 2010, 6:04 AM

Erràtica, no estic d'acord amb tu i si amb en Tremosa

Analitza be el que ell ha dit, ha dit que si en Franco, en un mal son hagués hagut de somiar una Espanya democràtica, hauria pensat en una persona com en Montilla per presidir la Generalitat. Recalco somni en el marc d'una Espanya democràtica. Els fatxes de dretes i d’esquerres, sempre han preferit una Espanya "roja" antes que "rota", i en Montilla representa la Espanya "roja" però no "rota"!. No dic que en Montilla sigui fatxa, estic convençut de que no és, però és de sensibilitat espanyola.

Has vist alguna acció política del President Montilla ara i quan encara no ho era de president, encaminada a defensar la llibertat de Catalunya, política o econòmica, en relació a la seva Espanya?, Va fer alguna cosa per descentralitzar AENA quan era ministre d’Indústria?,has analitzat la seva reacció per TV quan la sentència del TC, has reflexionat sobre la seva actitud en negar-se a les Corts a fer una resolució conjunta igual que la que s’havia aconseguit, pocs dies abans al Parlament?, i quantes més coses podríem dir del seu historial polític...

No era exactament un personatge polític com aquest, amb possibilitat d’influir a Catalunya, els del PP no poden, el que en Franco hagués abonat en el seu malson d’una Espanya democràtica?. No siguem innocents.

Pel que fa a les teves consideracions en relació a Convergència, aquí coincidim plenament.

Spacer

Picture
erratica

eiQueTal

Date Thursday, September 9th 2010, 5:44 AM

es una gran reflexió... per ser un bidell d'una universitat o un ies, sense voluntat de menyspreu, només per agafar un referent de funcionari de categoria laboral inferior, et demanen mil i un requisits i passar unes oposicions. Per ser un polític amb un megasou i representar a un grapat de ciutadans i dirigir un país des de per on passa una carretera o de què cal que es vacuni la població, no et cal ni currículum ni oposicions ni res de res... Sort que alguns polítics, pocs però, estan una mica preparats...

Spacer

Picture
EiQueTal

Politics?

Date Thursday, September 9th 2010, 5:28 AM

Ja em disculparàs, però cada dia més els politics ens demostren que no ho són per servir els interessos dels ciutadans... I com més gran em faig més clar tinc que hi hauria d'haver una "neteja general" que no permetés que cap polític tornés a ser-ho durant 10 anys. Així entraria aire fresc.

L'únic problema: Tota aquesta classe política, que es quedaria sense feina, què faria durant aquests 10 anys? Saben fer alguna altra cosa?

Salut F.

Spacer

Picture
manelg

i el q deia és...

Date Thursday, September 9th 2010, 5:11 AM

el fedralisme asimetric no és una opcio dolenta segons jo crec,ara el que hem referia al comentari anterior era q potser a tremosa li sembla malament q un andalus sigui president i possiblement tb va comparar el futbol com a opi del poble que feia el generalisimo dels cullons...

Spacer

Picture
erratica

i què

Date Thursday, September 9th 2010, 4:52 AM

si un habitant d'helsinki fos un potent estadista i un polític d'alta talla, que es sentís del país i treballés per el país ( a la seva manera...) que el rebutjariem.... Jo penso que els origens no son importants, ho és el present i la voluntat actual.
I et recordo el que tu vas dir ahir.... si en Montilla es president és perquè hi ha un munt de catalans que se'ls hi en refot la independència i voten PSC, alguns creien en la deriva federalista i els altres amb l'autonomia i alguns d'aquests només amb el PSOE.. és el que hi ha amic.. ho deies tu mateix ahir :)

Spacer

Picture
manelg

també podria ser...

Date Thursday, September 9th 2010, 4:49 AM

tb podria ser q a part dels menyspreu al carrec i als electors,en tremosa penses en els origens de montilla? (IZNAJAR)

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per erratica? Aquí son els últims articles.

 
Bullet RES DE NOU
  Data 31/03/12 Icona 3283 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Dotze Motius
  Data 29/03/12 Icona 1378 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Queda't amb mi
  Data 09/02/12 Icona 1506 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Soc una escalfabraguetes?
  Data 08/02/12 Icona 2206 Data 22 comentari/s  
Spacer
Bullet El retorn
  Data 13/12/11 Icona 1493 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Sensacions Electorals
  Data 21/11/11 Icona 1446 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet tornada a la normalitat
  Data 02/09/11 Icona 1641 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Super 8
  Data 01/09/11 Icona 1612 Data 16 comentari/s  
Spacer
Bullet CL
  Data 28/04/11 Icona 1773 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Apatia
  Data 26/04/11 Icona 1738 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Full de rescat
  Data 01/04/11 Icona 1872 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet 17 coses curioses
  Data 31/03/11 Icona 1921 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet val més fer-hi conya...
  Data 26/03/11 Icona 1702 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Julio Manrique
  Data 22/03/11 Icona 1811 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet nuclears, no gràcies
  Data 16/03/11 Icona 1541 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Dopats
  Data 14/03/11 Icona 1657 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet no es res de nou, però
  Data 24/02/11 Icona 1788 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet A la merda el romanticisme
  Data 22/02/11 Icona 1830 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet desert
  Data 01/02/11 Icona 1696 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet una vergonya de president
  Data 05/12/10 Icona 1721 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Abocats a l’atzucac.
  Data 28/11/10 Icona 1570 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet extasiant
  Data 26/11/10 Icona 1669 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet blues
  Data 19/11/10 Icona 1556 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet ja era hora
  Data 18/11/10 Icona 1667 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet ARA
  Data 31/10/10 Icona 1800 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Quan pitjor, millor?
  Data 28/10/10 Icona 1637 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet retall de tramuntana
  Data 26/10/10 Icona 1491 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet retall de Tramuntana
  Data 22/10/10 Icona 1440 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet retall de tramuntana
  Data 20/10/10 Icona 1657 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet retall de tramuntana
  Data 19/10/10 Icona 1706 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet retall de tramuntana
  Data 18/10/10 Icona 1580 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet retall de tramuntana
  Data 05/10/10 Icona 1676 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet retall de tramuntana
  Data 04/10/10 Icona 1719 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet que coi estem badant!
  Data 30/09/10 Icona 1569 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet retall de tramuntana
  Data 30/09/10 Icona 1489 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet retall de tramuntana
  Data 29/09/10 Icona 1734 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet
  Data 28/09/10 Icona 1726 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet 1x1 F1
  Data 27/09/10 Icona 2001 Data 16 comentari/s  
Spacer
Bullet Estalviant vida
  Data 24/09/10 Icona 1798 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet rabia o por?
  Data 22/09/10 Icona 1898 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet Dormir amb tu
  Data 21/09/10 Icona 1760 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Fum o llum?
  Data 13/09/10 Icona 1538 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Potser canviar el calendari
  Data 08/09/10 Icona 1976 Data 19 comentari/s  
Spacer
Bullet Quatre homes menys (
  Data 03/09/10 Icona 1854 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Quatre homes menys (
  Data 01/09/10 Icona 1776 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet I quasi tot torna
  Data 30/08/10 Icona 1739 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Sant Onofre
  Data 27/08/10 Icona 1761 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Gràcies
  Data 25/08/10 Icona 1678 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Origen
  Data 19/08/10 Icona 1769 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Compulsivitat II
  Data 18/08/10 Icona 1573 Data 3 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 

Octubre

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer