Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

siddharta ha escrit 51 articles i te 486 comentaris. L'últim article ha estat fet el 30/11/11

perfil de'n(na) siddharta | àlbum de fotos de'n(na) siddharta

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de siddharta

Espai
 

NI BLANC NI NEGRE

Data diumenge 6/juny/2010 - 07:38 Icona 1830 Data 20

Manuel Talpial, diuen, és un activista PACIFISTA que anava a bord del vaixell humanitari.
I jo em pregunto, pacifista ???
Una de les moltes declaracions de Talpial :
"Li reconec a HAMÀS l'autoritat moral de defensar la franja de Gaza"
La repatrició i estada a Turquia de Talpial, Segarra i Arau ha estat pagada per l'organització terrorista IHH, filial de "Germans Musulmans" i suport a Hamàs. Dubto molt que un veritable pacifista accepti diners d'una banda terrorista. Si Espanya fos un país normal hauria estat la policia judicial qui els hagués estat esperant per interrogar-los per col-laboració amb banda armada.

Entre Israel i Hamàs, qui controla Gaza, hi ha un estat de conflicte armat: Hamàs va llençar el darrer any contra la població israeliana 8.000 coets. Hamàs entra per mar i terra, armes i equipament militar a Gaza; per tal de fortificar les seves posicions i continuar els atacs.

Israel va imposar el bloqueig marítim per dificultar el rearmament de Hamàs. D'acord amb la LLei Marítima Internacional, quan un bloqueig marítim està vigent, cap nau pot entrar a la zona bloquejada.

Israel de manera repetida va oferir als organitzadors de la flota atracar al port de Ashdod i transferir via terrestre l'ajuda a Gaza; d'acord amb els procediments establerts. Els organitzadors de la flota van rebutjar l'oferta abduint que "aquesta missió no es tracta de l'enviament d'ajuda humanitària, sinó de trencar el setge israelià" ( Greta Berlín, AFP, 27 de maig).

Les organitzacions internacionals com la Creu Roja, creuen per les cruïlles terrestres habituals, 15.000 tonelades d'ajuda humanitària. Cada setmana. No 10.000 tonelades com la flota. És injustificable cap mort. Però haurem de revisar tots plegats si era realment una acció d'ajuda, o una acció política, provocatica i publicitària. I en darrer terme, a mans de qui.

NI BLANC NI NEGRE.



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
Beltran

Evangeli Sant Lluc

Date Tuesday, June 8th 2010, 5:36 AM

En aquell temps, Jesús se n'anà a la muntanya de les Oliveres. Però de bon matí es va presentar de nou al temple. Tot el poble acudia cap a Ell. S'assegué i començà a instruir-los. Llavors els mestres de la Llei i els fariseus li van portar una dona que havia estat sorpresa en el moment de cometre adulteri. La posaren allà al mig, i li digueren: «Mestre, aquesta dona ha estat sorpresa en el moment de cometre adulteri. Moisès en la Llei ens ordenà d'apedregar aquestes dones. I tu, què hi dius?». Li feien aquesta pregunta amb malícia per tenir de què acusar-lo. Però Jesús es va ajupir i començà a escriure a terra amb el dit.

Ells continuaven insistint en la pregunta. Llavors Jesús es va posar dret i els digué: «Aquell de vosaltres que no tingui pecat, que tiri la primera pedra». Després es tornà a ajupir i continuà escrivint a terra. Ells, en sentir això, s'anaren retirant l'un darrere l'altre, començant pels més vells. Jesús es va quedar sol, i la dona encara era allà al mig. Jesús es posà dret i li digué: «Dona, on són? ¿Ningú no t'ha condemnat?». Ella va respondre: «Ningú, Senyor». Jesús digué: «Jo tampoc no et condemno. Vés-te'n, i d'ara endavant no pequis més».

Spacer

Picture
sarralenc

¿tres posicions?

Date Monday, June 7th 2010, 2:35 AM

1.- La dels que simpatizen més amb Israel
2.- La dels que simpatitzen més amb Palestina, i
3.- la dels que tractem de mantenir-nos simpatitzan amb els pobles i en especial amb les VÍCTIMES tan d'Israel com de Palestina.

A mí, com crec que també na Donuts i en _Alfons_ ens sembla que "no puguem triar ningú de "bo" ni de "dolent" (_Alfons_)
i "ni uns ni els altres" (Donuts)
_ _ _ _ _
Pel 1.-)
siddharta, el que dius del Manuel Talpial, de Hamàs i del que "hi ha un estat de conflicte armat" (Israel-Hamàs), T'HO CREC.
Ara, lo de "D'acord amb la LLei Marítima Internacional, quan un bloqueig marítim està vigent, cap nau pot entrar a la zona bloquejada." ja no ho trobo tan RAONABLE. Si estan en "conflicte", tan dret té Israel d'IMPOSAR' el bloqueig, com Hamàs i els seus simpatitzants de TRENCAR-LO. Està clar, també que els que volen trencar-lo S'EXPOSEN A SOFRIR LES CONSEQÜÈNCIES.
També comprenc que els organitzadors de la flota REBUTJESSIN l'oferta d'Israel de que Israel "transferís" la ajuda. ¿com podían REFIAR-SE que Israel entregués la ajuda als que els organitzadors volíen DONAR-LES-HI?

Persi, pel que tu dius que sents més simpatía per Israel, et poses amb el grup(diguem 1.-) però realmet ACLARES molt bé, que realment pertanys (?) al 3.-) i tens tota la raó en TOT el que dius. Si em permets t'agafo les següentes frases i les faig meues

"Jo sóc liberal, demócrata, tolerant i, per tant, relativista. Mai he cregut tenir la veritat. Només humils opinions que intento raonar.

I ni se'm acut cagar-me en ningú. Ho trobo més aviat catipentòs i poc civilitzat."
_ _ _ _ _ _
Pel 2.-)
WY, Cabrero, i no tant apassionada, Pitia, SÍ, el que dieu també és cert.
"guerra preventiva", "cents de nens Palestins assasinats", d'acord Cabrero, d'influències àrabs en tenim potser tantes com jueves, i no tots els àrabs ni musulmans són terroristes, i Israel "ha incomplert, incompleix i segurament incomplirà tota la normativa internacional, a l'igual que la seva protegida i amiga Aràbia Saudí, i els emirats golfos del Golf Pèrsic".....
Tot això ÉS INDIGNANT i no té, per a mí, CAP EXCUSA.; però no deixem d'escoltar el que ens recordan na siddharta en _Alfons_, i en Persi:
"la situació dels drets de la dona a Palestina", "assassinats per honor" ; encara que no siguin directament responsables els Palestins, PART del món àrab-musulmà està força implicat amb l'11S i altres actes terroristes, que a l'Arabia Saudita encara hi ga esclavitut, i com diu en _Alfons_"israelianes que vivien sota el feix de coets que les sobrevolava nit sí nit també; israelians objectors de consciència que es negaven a conduir tancs..."
_ _ _ _ _
O sia que..NI UNS NI ELS ALTRES" També a mí m'agrada l'últim paràgraf d'en _Alfons_"

Vull pensar que potser Palestina com a Estat lliure seria una mena d'Israel, democràtica i pròspera. I també vull pensar ....."
_ _ _ _ _
Pau , Respecte i LLibertat

Spacer

Picture
clic

:P

Date Monday, June 7th 2010, 2:01 AM

ni blanc ni negre... color caca

Spacer

Picture
Joan29

Laura Arau

Date Sunday, June 6th 2010, 5:54 PM

Jo la conec molt bé... és la meva ex. No puc opinar sobre tot el tema d'Israel i Palestina perquè no n'estic informat. Però si que conec a la Laura, ja que va ser la meva parella durant 6 anys. I de debò que no entenc què carai hi pinta ella en tot això, no ho entenc. Vaig flipar quan la vaig veure per la tele. Aquest noi li ha menjat el coco. En un video del 324 de quan arriben al aeroport del Prat es veu com la Laura li diu a la seva mare que tornaràn a Gaza, i la reacció de la seva mare és un gest de decepció. Tal com conec la meva ex sogra i el meu ex sogre, estic convençut que no els agrada gens que ella estigui ficada en tot això.
Si t'exposes al foc tard o d'hora et cremaràs, i ella sinó vigila ves a saber el que li pot passar, i seria una tragèdia per tot el poble de Taradell. Ja que ella, com la seva mare, com el seu pare son molt coneguts al poble.

Espero que recapaciti i no hi torni, que això és més seriós del que sembla.

Spacer

Picture
_Alfons_

Ningú

Date Sunday, June 6th 2010, 5:06 PM

Entre isaelians i palestins, no crec que puguem triar ningú de "bo" ni de "dolent". Com diu na Donuts, "ni els uns ni els altres".
I potser ja seria hora de fer com els mestres amb els nens de primària, enganxar-los tots per les orelles i obligar-los a raonar, i a enraonar.
He conegut israelianes que vivien sota el feix de coets que les sobrevolava nit sí nit també; israelians objectors de consciència que es negaven a conduir tancs (i confesaven que en alguna missió s'havien emborratxat per poder complir les ordres: esclafar palestins); també nens palestins cremats i amb la família desfeta per bombardeigs.
Vull pensar que potser Palestina com a Estat lliure seria una mena d'Israel, democràtica i pròspera. I també vull pensar que si arribés una no-bel·ligerància real, potser algun dia hi hauria pau, i amb ella els ciutadans sabrien compartir (l'aigua, per exemple; o la capital a Jerusalem) sense rancúnies i sabrien, finalment, triar dirigents adequats (ni integristes islàmics ni jueus ortodoxos) per tirar endavant els seus països - i els països veïns.
Ja ho sé, "vull pensar" no vol dir que sigui viable.

Spacer

Picture
siddharta

Qui financia Hamàs ?

Date Sunday, June 6th 2010, 4:25 PM

Iràn, Aràbia Saudí i Síria, a més d'importants donacions de particulars provinents del Golf Pèrsic. Hamàs ha comés assessinats, tortures i segrestos contra la població palestina, aquells sospitosos de col-laborar amb Israel.

Spacer

Picture
Cabrero

Podríem continuar fins a l'eternitat

Date Sunday, June 6th 2010, 3:53 PM

entre acusacions d'un i d'altre color. Resulta que Israel, que no pas els jueus, ha incomplert, incompleix i segurament incomplirà tota la normativa internacional, a l'igual que la seva protegida i amiga Aràbia Saudí, i els emirats golfos del Golf Pèrsic. Però, resulta també que em recordo de Sabra i Xatila, també de Berlin, i no trobo diferències entre els morts. I el que més en fot és que els israelians han triat els seus dirigents, i potser no tenen excusa com els que viuen sota les dictadures, protegides pel seu mamporrero oficial els EEUU, també liberal i biempensante. Visca la vida¡

Spacer

Picture
Donuts

ni uns ni els altres

Date Sunday, June 6th 2010, 3:52 PM

Es cert que aquest assumpte no està gens clar, aquest del vaixell humanitari. Però això s'ha d'acabar, uns tenen armes nuclears però els altres tenen el suport dels països àrabs i n'he visitat uns quants i dels rics, mare meva quina por. Mentre paguen els pobres, com sempre.

Spacer

Picture
Porquet

Com diria William Kilgore...

Date Sunday, June 6th 2010, 3:51 PM

Napalm.

Spacer

Picture
Pitia

Aish...

Date Sunday, June 6th 2010, 2:23 PM

La guerra del Sinaí, la guerra dels sis dies, ocupació del Líban...continuo???????...mentre els pobles no deixin de creure que la terra és propietat privada....podrem continuar sumant més guerres!!!!

Spacer

Picture
siddharta

Pacifistes ?

Date Sunday, June 6th 2010, 2:09 PM

El fundador de l'organització IHH, Bülent Yildirim, organització que va fletar el Mava Marmara, vinculada a Hamàs; diu "sabem com convertirnos en màrtirs per Palestina i per Jerusalem".

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Jo intento ser humanista i moderat

Date Sunday, June 6th 2010, 1:14 PM

però dir que hi ha més demcràcia als països àrabs que a Israel em sembla una barbaritat.

Sabeu que a Aràbia Saudita encara existeix l'esclavitud?

No és tracta de bons i de dolents. Jo sempre intento fugir del maniqueisme. Es tracta de democràcia i de respectar els drets humans. I, sobre tot, no és tracta de defensar un bàndol com aquell qui defensa un equip de futbol, és a dir, d'una manera irracional.

Jo he dit que qualsevol àrab és dolent? Podríes parlar amb la comunitat paquistanesa i bengalí de Barcelona de mi i tindries una sorpresa.

Volsatres creieu que jo, que defenso els animals, puc ser indiferent al sofriment de homes, dones i nens?

Però sembla que a vosaltres només us dolen els nens palestins, es veu que els nens jueus o americans o madrilenys o londinecs o d'on sigui no us dolen. No ho entenc...

Integrista, jo? Si us plau, deixeu-me que rigui: ha! ha! ha! A no ser qui integrista sigui qui pensa diferent de vosaltres, que és justament el que solen pensar els integristes.

Jo sóc liberal, demócrata, tolerant i, per tant, relativista. Mai he cregut tenir la veritat. Només humils opinions que intento raonar.

I ni se'm acut cagar-me en ningú. Ho trobo més aviat catipentòs i poc civilitzat.

Spacer

Picture
WY

em sembla que ens estem fent la pixa un

Date Sunday, June 6th 2010, 12:56 PM

Persi: què tenen a veure l'11S, l'11M, els atemptats de Londres i les Germanetes de la Caritat amb els Palestins???...ahhhh són àrabs!!
La nostra cultura té moltes fonts i, mirant-me al mirall, no sé si tinc més de moro que de jueu.
La pau només s'aconsegueix des de la justícia o des de la derrota. Siguem justos doncs ... si us plau, pel bé de tots.

Spacer

Picture
Cabrero

El centre del món

Date Sunday, June 6th 2010, 12:53 PM

és Israel, Persi i Sid, i aquí no en tenim d'influències àrabs. Israel és la democràcia, l'ONU és antidemocràtica i tot el món és antidemocràtic. Tots els terroristes són àrabs, tots els integristes són musulmans i Israel arribarà, per prevenir i preservar la seva integritat territorial, fins a L'Eixample de Barcelona. Sharon, Netanyahu i companyia són Teresa de Calcuta i, en canvi, i per a vosaltres, tot àrab, i més si és musulmà, es mereix el que té, ja siguin nens, dones, homes, malalts o sans.

Me vuelvo a cagar en todos los integrismos. Ni mi Dios, que no tengo, ni el vuestro, que parece ser que sí tenéis, se merece esta desfachatez.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Jo sento més simpatia per Isral, però...

Date Sunday, June 6th 2010, 12:38 PM

Jo sento més simpatia per Israel que pel món àrab. Israel és una de les fonts de la nostra cultura i això ja fa que la miri amb un respecte reverencial. D'altra banda, és una república democràtica amb tots els ets i uts, les dones tenen els mateixos drets que els homes i el nivell cultural és excepcional, cosa que no és pot dir de la majoria dels països àrabs. Finalment, la història d'Israel és la història d'una persecució immemorial i també la història d'una lluita per sobreviure i no perdre la pròpia identitat.

Dit això, també és lògic que sentim una llàstima pels més febles, pels que gairebé sempre els hi toca el rebre, pels que tenen un pitjor exèrcit. Encara que oblidar que aquests senyors tampoc són precisament germanetes de la caritat: només cal pensar en el atemptats de l'onze de setembre o de Madrid o de Londres.

Sóc partidari de l'autodeterminació de Palestina -com de tot arreu, per altre banda- i del respecte entre els estats.

No haurien d'oblidar que palestins i àrabs pràcticament comparteixen la religió i el territori, a més a més de la raça. La seva lluita, per tant, recorda la de Caïm i Abel.

Una de les grans alegries de la meva vida serà la pau entre hebreus i palestins. Espero viure-ho, si més no. Al cabdaball tots som persones, no?

Spacer

Picture
siddharta

WY

Date Sunday, June 6th 2010, 10:54 AM

També podries parlar de la SITUACIÓ DELS DRETS DE LA DONA A PALESTINA.
Pinzellades:
Un assassinat per honor comporta com a MÀXIM una pena de sis mesos
Els assassinats per honor però no estant quantificats, perquè són silenciats i normalment NO compareixen davant de la Justícia.
La violació dins el matrimoni no és considerat un delicte.

Spacer

Picture
_Alfons_

Però

Date Sunday, June 6th 2010, 9:23 AM

Sidd, l'ajut que arriba a Gaza moltes vegades no serveix: la carn es podreix en magatzems, els sacs van foradats...

Per altra banda, cap nau no pot entrar en una zona bloquejada quan es reconeix internacionalment el bloqueig; en cas contrari, no es pot considerar zona bloquejada.

El conflicte és complicat. I Hamàs està allà després dels fracassos de la OAP i per l'actitud intolerant dels israelians.
(Ep, l'assumpte dels atacs amb coets també te'l reconec, eh?) - per això dic que és complicat, perque ningú no vol començar un procés de pau, tothom vol resoldre comptes pendents o imposar visions concretes.

Spacer

Picture
WY

l'any passat (o va ser l'altre)

Date Sunday, June 6th 2010, 9:22 AM

Israel va assassinar 200 o 400 (encara que en fos 1) nens palestins. Però es clar!! anaven armats amb pedres i eren potencialment terroristes.
CONFLICTE ARMAT desequilibrat ... Palestina té més pedres que caps nuclears Israel.

Spacer

Picture
siddharta

WY :

Date Sunday, June 6th 2010, 8:22 AM

En estat de CONFLICTE ARMAT. Repeteixo CONFLICTE ARMAT.

Puc començar a fer l'idiota al mig de l'aeroport Ben Gurion a veure què passa.
Per exemple, però clar, resulta previsible. Oi ?

Spacer

Picture
WY

totalment d'acord

Date Sunday, June 6th 2010, 7:57 AM

els haurien d'haver mort, als 9 i a tota la resta, però molt abans de sortir cap a Gaza ... potser quan akell va dir "Li reconec a HAMÀS l'autoritat moral de defensar la franja de Gaza" ja l'havien d'haver mort.
Si allò del Bush era "guerra prevetiva" ... com podem anomenar a això d'Israel???
Sirta, maca, davant la mort no hi ha cap però.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per siddharta? Aquí son els últims articles.

 
Bullet CYRANA
  Data 30/11/11 Icona 2789 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet INAUGURACIÓ DE LES
  Data 21/02/11 Icona 1723 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DIADA DE SANTA EULÀLIA
  Data 11/02/11 Icona 1419 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet RESTAURANT CAL RAMONET
  Data 23/01/11 Icona 1685 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet M'ENCANTAAAAAAAAAAAAAA
  Data 17/12/10 Icona 1586 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet SETMANA FANTÀSTICA
  Data 03/12/10 Icona 1721 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet AVUI ÉS EL DIA D'ACCIÓ
  Data 25/11/10 Icona 1565 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet LA FELICITAT PROVOCA
  Data 22/11/10 Icona 1672 Data 15 comentari/s  
Spacer
Bullet SE NON È VERO È BEN
  Data 07/11/10 Icona 1656 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS BURKES INVISIBLES
  Data 13/10/10 Icona 1666 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet THE SARTORIALIST
  Data 27/09/10 Icona 1671 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet MAXORRES, NENES I IAIONES
  Data 23/09/10 Icona 1917 Data 19 comentari/s  
Spacer
Bullet TATUATGES, PÍRCINGS
  Data 19/09/10 Icona 2361 Data 52 comentari/s  
Spacer
Bullet CRISTÒFOR, PELS AMICS
  Data 05/09/10 Icona 1698 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet TIRA "PIROPOS"
  Data 02/09/10 Icona 1908 Data 22 comentari/s  
Spacer
Bullet EN ESTRANYS PARATGES
  Data 17/08/10 Icona 1625 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet A BCN (SENSE TANT GUIRI
  Data 10/08/10 Icona 1803 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet PLUJA D'ESTELS
  Data 02/08/10 Icona 1714 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet PER COHERÈNCIA
  Data 08/07/10 Icona 1883 Data 33 comentari/s  
Spacer
Bullet AJUDA'NS A DECIDIR
  Data 08/06/10 Icona 1542 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet COLITA
  Data 01/04/10 Icona 1478 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet VENS AL TEATRE ?
  Data 09/03/10 Icona 1660 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet LA RUTA 1714
  Data 05/03/10 Icona 1558 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet DICTAT CATALÀ A PERPINYÀ
  Data 04/03/10 Icona 1845 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet ANY JOAN MARAGALL 2010-2011
  Data 03/03/10 Icona 1865 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet L'Alfred, l'Indiana
  Data 01/03/10 Icona 1655 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet ART
  Data 13/02/10 Icona 1757 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet LA PROFECIA
  Data 16/01/10 Icona 1740 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet PREMIS DIGNITAT
  Data 11/01/10 Icona 1562 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet La Crònica
  Data 05/01/10 Icona 1580 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Caius Juli Vigil
  Data 01/01/10 Icona 1706 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Per cert !
  Data 26/11/09 Icona 1740 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Des dels Estats Units
  Data 21/10/09 Icona 2066 Data 28 comentari/s  
Spacer
Bullet CALIFÒRNIA
  Data 13/10/09 Icona 1679 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet MOULIN ROUGE
  Data 10/10/09 Icona 1488 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet EXHUMACIÓ DE LORCA
  Data 06/10/09 Icona 1896 Data 18 comentari/s  
Spacer
Bullet Tens una nova HISTÒRIA
  Data 05/10/09 Icona 1526 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet PECATS ... ;)
  Data 16/09/09 Icona 2282 Data 33 comentari/s  
Spacer
Bullet 60 POBLES ALHORA !!!
  Data 15/09/09 Icona 1464 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet DEMÀ TOTS CAP A ARENYS
  Data 12/09/09 Icona 1530 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet ISRAEL ...
  Data 27/08/09 Icona 1687 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet DIA INTERNACIONAL
  Data 13/08/09 Icona 1822 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Què és un transparent
  Data 09/08/09 Icona 1580 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet EXPLOSIÓ D'ALEGRIA
  Data 31/07/09 Icona 1431 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Qui és la gent ?
  Data 05/07/09 Icona 1886 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Sant Francesc d'Assís
  Data 30/06/09 Icona 2818 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet La primera vegada
  Data 26/06/09 Icona 1496 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet T'ho imagines ???
  Data 24/06/09 Icona 1534 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Mark Twain, Oscar Wilde
  Data 21/06/09 Icona 1667 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet PRESIDENTS
  Data 18/06/09 Icona 1455 Data 2 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 

Octubre

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer