the land of the free and the home of the brave??? la terra dels lliures i dels valents?
dimecres 2/juny/2010 - 08:12 1175 7
McDonalds emulant Nirvana ha tret l'slogan "Come as you are" Vine com ets..significant tolerància. El video que trobareu en l'enllaç més avall simula un adolescent homosexual a un MacDonalds de França i per suposat que no han deixat que s'emeti al país dels lliures i dels valents..
i amb el logo en "verd ecològic"!!!! jajajjajjja!!!!
Les corporacions funcionen així... Microsoft també fa anuncis locals (a Polònia un negre no ven, per posar un exemple)
O sigui que pensen globalment i actuen localment pq només estan interessades en fer diners, no en solucionar-li la vida als negres, als adolescents homosexuals, als ateus o a les vaques.
tot és global Alfons, el pensament també i més a MacDonalds! a França l'anunci es pot emetre però a USA no, això és el que volia significar. Crec que moltes persones no s'imaginen el que deu suposar ser algú "diferent" dels patrons standars del sistema i adolescent. Persi tu smpre ets tu mateix però no tothom s'ho pot permetre, oi?
1) Hi ha algun probelma a França amb els homosexuals ? O només als Estats Units ? L'anunci, doncs, està "pensat" als Estats Units, suposo ?
2) I aquest noi, en certa manera, se l'obliden dintre de l'armari, quan acaba l'anunci.
Sembla un "vine com ets, però amaga't"